Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen te vragen.

  20-9-2015 20:40:48
Hey allemaal,

Men vriend en ik gaan volgend jaar trouwen en na de zware keuze over de zaal kwam de zware keuze over de getuigen.
We hebben er uiteindelijk 2 genomen per persoon ( 4 in totaal )
De ene denkt dat we de andere gaan vragen en anders om ook.
vandaar dat we iets leuks willen in elkaar steken om ze alle 4 tegelijk te vragen en te verrasssen .
Heeft er iemand leuke ideetjes hoe we dit kunnen doen?

groetjes Julie x

Julie
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1213


debby
10-9-2016
 Meld misbruik20-9-2015 20:50:46

Hallo Julie,
Ik had voor mijn getuige een grote doos gemaakt, binnenin had ik allemaal witte ballonnen gestoken die er dan uitkwamen als je de doos open deed. Aan een van de ballonnen ging een soort van papieren bruidsmeisjes kleedje, aan een andere ballon een doosje met paar oorringen in en aan nog een andere ballon een brief met volledig rijmpje op met de vraag of ze mijn getuige wou zijn.
Je kan vele leuke ideeën vinden via pinterest.
Succes alvast!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...