Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke tekstje op 'bedankt foto'?

  17-9-2015 13:05:00

Hey

Wij zijn 20/06/2015 getrouwd en nu we op huwelijksreis zijn geweest, moeten we dringend beginnen te denken aan de fotokaarten om aan iedereen te geven als bedankje. Welk tekstje hebben jullie hierop gezet?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes

Karen


Karen
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1082


Geert
22-8-2015
 Meld misbruik18-9-2015 8:52:23

Dag Karen,
Wij zijn op 22 augustus 2015 getrouwd en heb mijn kaartjes al gemaakt. Onze tekst staat achteraan op de kaart en vooraan een 5 tal foto's. Heb ze zelf gemaakt en iedereen die ze al gekregen heeft vind ze heel mooi. De tekst is de volgende:

Bedankt

Op 22 augustus 2015 gaven wij ons ja woord aan elkaar,
Geef toe,waren wij geen prachtig paar?
Vanaf nu gaan we als man en vrouw door het leven,
Waarin we elkaar veel liefde en warmte zullen geven.
Samen met jullie hebben we deze mooie dag mogen beleven,
Daarom willen we jullie dit kaartje geven.
Bedankt voor de kaartjes,aanwezigheid en geschenken,
Weet dat we altijd met een warm gevoel aan deze dag zullen denken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...