Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooie huwelijksdag 8.8.2015 met tips voor andere koppels!

  16-9-2015 21:43:43

Hallo aanstaande bruidjes en bruidegommen,

Ik moest het verslag van ons huwelijk nog schrijven, dus bij deze :-).
Wij hebben een meer dan geweldige dag gehad! Een dag vol liefde, een bezegeling van onze liefde die ooit een enorme dip heeft gekend maar waar we toch zijn door geraakt. Vandaar de keuze van onze openingsdans: You're still the one van Shania Twain, live gezongen door een vriendin van ons. Dat maakte het nog specialer en intiemer, was echt een wauw moment! Ik had daarvoor geen zin in een openingsdans omdat ik het niet leuk vond dat iedereen naar ons zou kijken maar eigelijk ben je zo 'in' dat moment dat je de mensen rondom gewoon vergeet, het was echt magisch mooi!
Maar even van het begin :-)

Omdat ik om 7u30 bij de kapper moest zijn, opgestaan om 6u. De dag ervoor geen zenuwen maar 's nachts enorm gestresseerd geraakt, nieuwsgierig naar wat komen ging maar ook bang dat er iets zou mislopen :-) (wat dus niet zo was). Was echt goed moe maar had er geen last van.
Na de kapper kwam een goede vriendin van mij langs (8u30) om mijn make-up te verzorgen, dat was vooral een heel relax moment. Samen nog wat gelachen en ik voelde me echt top.
Ondertussen was mijn aanstaande naar z'n ouders vertrokken samen met onze zoon. Ik kreeg een dubbele verrassing want zowel mijn aanstaande als onze zoon hadden hetzelfde kostuum aan (wat ik niet wist) en mijn man had een prachtig bruidsboeket voor mij en de mini versie gaf onze zoon aan onze dochter, was echt een super moment!
Dus mijn eerste tip voor een prachtig bruidsboeket aan een deftige prijs: Geur & Kleur in Sint-Gillis-Waas.

Om 10 kwam onze fotografe Sofie toe. Een heel gewone madam die heel naturel foto's heeft gemaakt en waarover we enorm veel complimenten krijgen. Onze foto's zijn zeer spontaan, niet gemaakt en echt 'wij'. Dat was wat ik echt wilde en omdat we ons zo op ons gemak voelde, ging de fotosessie als vanzelf met een fantastisch resultaat. Dus aanrader nr 2: Studio Sofie te Sint-Niklaas (www.studiosofie.be of via FB).

Om 11u45, kwartier alvorens mijn aanstaande en mijn zoon zouden toekomen, kwamen onze cameramannen van POC Entertainment aan. Zij waren geweldig! Zij zijn een hele dag aanwezig geweest op ons huwelijk en vielen totaal niet op. Het mooiste bewijs daarvan was dat mensen pas doorhadden dat er gefilmd werd bij onze openingsdans. Er waren zelfs mensen die enorm schrokken toen wij vertelden dat onze hele huwelijksdag gefilmd was, zij hadden deze mensen zelfs nooit gezien. De DVD die we van hen hebben mogen ontvangen, was prachtig mooi. Onze dag met al z'n hoogtepunten was mooi in beeld gebracht en ook heel naturel en zonder enig geforceerd gedoe. Dus ook zij zijn echt aan te raden! Je kan POC Entertainment terug vinden op FB.

Ons huwelijksfeest ging door in Hotel Beveren te Beveren-Waas. Meer dan geweldig! Alles was tot in de puntjes geregeld, en wij hebben ons niets meer moeten aantrekken. Geen enkele vraag was te veel en elk klein probleempje werd altijd opgelost. Ik ben zeer zeer blij dat ik voor deze zaal gegaan ben. Wij zouden het zo opnieuw doen daar. Ook het ontbijt 's morgens was enorm goed verzorgd en veel. Het was erg leuk om na enkele uurtjes slaap gewoon de voetjes weer onder tafel te kunnen schuiven en met onze familie na te genieten van onze prachtige dag.

Onze DJ was DJ Mike van GLM Productions. Geweldige DJ! Onze dansvloer is geen enkele keer leeg geweest en de sfeer zat er dik in! Zelfs de genodigden van het andere feest, zakten regelmatig naar onze zaal af omdat ze de muziek zo top vonden. Het bewijs was dat we om 4u30 's nachts echt moesten vragen om de muziek te stoppen want toen zat de sfeer er nog steeds goed in. Maar we waren doodop en zo blij dat we ons bed zagen :-)

Kortom: wij hadden een droomdag! Ik had hem echt nooit zo durven dromen, maar onze huwelijksdag was perfect :-) Ik geniet nog steeds na en vind het zo jammer dat het al voorbij is maar het is wel een van de mooiste herinneringen in ons leven.

Dus lieve mensen, geniet ten volle van jullie dag en van elkaar! Het is zo voorbij maar het is ook zo'n prachtige herinnering die je voor altijd zal koesteren!

Veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes,

Meggie



Meggie
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2065


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik17-9-2015 6:33:23

Een dikke Proficiat gewenst!

Klinkt als een zalige dag!



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik17-9-2015 22:14:25

Gefeliciteerd!

Heerlijk om zo'n leuk verslag te lezen :D



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik18-9-2015 12:36:44

Proficiat!

Bedankt voor de tips....



debby
10-9-2016
 Meld misbruik18-9-2015 16:58:11

Veel geluk samen!
Verslagjes zijn altijd leuk



Nicky

 Meld misbruik29-9-2015 9:55:43



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info