Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel

  16-9-2015 16:43:57
hallo medebruidjes wij trouwen op vrijdag voor de wet nu is de vraag
zouden jullie ook voor de vrijdag iets voorzien of enkel het grote feest op zaterdag laten doorgaan greets

wendy
28-11-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1049


debby
10-9-2016
 Meld misbruik16-9-2015 17:45:54

Wij hebben het geluk dat onze gemeente voor elk bruidspaar een gratis receptie geeft na de ceremonie :-)

Vorige week hadden wij een huwelijk waar er na de ceremonie een kleine busje buiten stond en cava en fruitsap serveerde voor iedereen die buiten kwam.
Vond ik wel nog een heel leuk idee. Ze hadden ook paar hoge tafeltjes voorzien.



Tine
2-7-2016
 Meld misbruik16-9-2015 18:13:51

Wij trouwen ook op vrijdag, maar de week voor onze kerkelijke trouw
.
Ons feest zal wegens grote families en verschillende vriendengroepen heel groot zijn. Die vrijdag doen we een etentje met onze eigen gezinnen en enkele dichte vrienden. Op die manier hebben we 'echt' tijd voor naaste mensen. Naar 't schijnt is je groot feest vooral korte babbels, dus misschien leuk om nog iets kleinschalig te doen?
Maar ik zou in jullie geval dan eerder voor een klein hapje of receptie gaan, want jullie moeten de dag nadien fris en monter zijn :).



Ann
10-5-2012
 Meld misbruik16-9-2015 21:41:00

Wij trouwen op zaterdag met diner voor familie en beste vrienden, maar hebben ook een cavabusje voorzien voor mensen die naar het gemeentehuis komen. PB maar voor info als je wil



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik17-9-2015 22:16:57

Kijk inderdaad misschien eens voor een foodtruck, bubbelbus of een locaal horecazaakje waar jullie terecht kunnen.
Lijkt me een beetje raar om na een kwartier-half uur gewoon iedereen naar huis te laten gaan (inclusief jullie) zonder al die heerlijke felicitaties en gevoelens mee te maken :)
Denk eraan, het is maar voor 1 keer dus geniet van elk moment!



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik19-9-2015 15:34:02

Mijn neef en zijn vrouw hebben ons meegenomen naar hun favo cafeetje.
Daar kreeg iedereen een drankje. Het was schitterend weer, dus we konden op 't terras zitten.

Of als iemand van familie niet te ver woont, kan je natuurlijk ook altijd iedereen daar een glas aanbieden.



wendy
28-11-2015
 Meld misbruik21-9-2015 17:32:53

thx iedereen voor de leuke reacties


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...