Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

9-2-2007 15:20:35
Hey meiden,
Wij zouden graag 2 VW busjes (van die oude surfersbusjes) willen huren voor onze suite. Heeft iemand een idee, waar we dat zouden kunnen vinden? Of kennen jullie iemand die dat ook gedaan heeft? Liefst regio, West-Vlaanderen.

groetjes, Tessa 031107

Pulcherie
3-11-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 268

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik9-2-2007 15:28:12

Hi Tessa,

Wij hebben zo 2 VW-busjes (Sambabusjes) voor onze suite en als bruidswagen hebben wij een oude VW kever. We vonden het een heel origineel idee.
Ik heb de busjes gevonden op het forum van de VW-club. Ik heb daar een berichtje achter gelaten en heel veel pos. reacties gekregen. Onze busjes komen uit Nijlen (Kempen) dus dat is te ver voor jullie vrees ik. Maar gewoon een berichtje op het forum zetten en je zult wel antwoord krijgen.

Succes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Veroniek

Meld misbruik10-2-2007 10:14:21

Hoi

Waar vind je dat forum van die VW-busjes? En hoeveel kost het je ongeveer?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik10-2-2007 19:50:38

@ Veroniek,

Je kan naar het forum gaan via de website www.keverclub.be . Daar vind je een link voor het forum.
Ik denk dat de prijs bij iedereen een beetje verschillend is. Via het forum had ik ook het adres gekregen van een verhuurbedrijf die allemaal met kevertjes en VWbusjes werken, maar die vonden wij persoonlijk vrij duur.
Ik heb ook wel een aantal mensen gevonden die het gratis wilden doen. (dat waren dan kevertjes).
Wij betalen minder dan wanneer we een busje zouden gaan huren bij een verhuurbedrijf, en het is vinden wij wel heel origineel.

Als ik jou was zou ik gewoon een berichtje op het forum zetten en je krijgt zeker reacties.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...