Terug naar overzicht
Hi Tessa,Wij hebben zo 2 VW-busjes (Sambabusjes) voor onze suite en als bruidswagen hebben wij een oude VW kever. We vonden het een heel origineel idee.Ik heb de busjes gevonden op het forum van de VW-club. Ik heb daar een berichtje achter gelaten en heel veel pos. reacties gekregen. Onze busjes komen uit Nijlen (Kempen) dus dat is te ver voor jullie vrees ik. Maar gewoon een berichtje op het forum zetten en je zult wel antwoord krijgen.Succes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
HoiWaar vind je dat forum van die VW-busjes? En hoeveel kost het je ongeveer?GroetjesVeroniek20 07 2007
@ Veroniek,Je kan naar het forum gaan via de website www.keverclub.be . Daar vind je een link voor het forum.Ik denk dat de prijs bij iedereen een beetje verschillend is. Via het forum had ik ook het adres gekregen van een verhuurbedrijf die allemaal met kevertjes en VWbusjes werken, maar die vonden wij persoonlijk vrij duur. Ik heb ook wel een aantal mensen gevonden die het gratis wilden doen. (dat waren dan kevertjes). Wij betalen minder dan wanneer we een busje zouden gaan huren bij een verhuurbedrijf, en het is vinden wij wel heel origineel.Als ik jou was zou ik gewoon een berichtje op het forum zetten en je krijgt zeker reacties.Groetjes,Véro16/6/2007