Terug naar overzicht
Wat versta je onder 'moderne' bruine kostuums???Wij zijn naar Vanwynsberghe in Kuurne de donker bruine kostuums voor de suite gaan huren... Die zijn van Masterhand of Wilvorst. Ik denk dat de meeste huurkostuums van die merken zijn. Anders eens een kijkje nemen op hun websites?www.masterhand.com/ www.wilvorst.de/ Labaere in Zottegem is misschien iets dichter voor jullie...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Dag Peggy,Mijn vriend heeft een heel mooi bruin kostuum gehuurd bij Cony in St.Maria-Aalter op de grens tussen Oost- en West-vlaanderen. (ze hebben een website, maar die ken ik niet van buiten) We zijn daar heel goed geholpen en 't is zeker een aanrader om er eens te gaan kijken.groetjes,Valerie
Hoi PeggyHoe is het ermee? Lang geleden hé!Bij labaere in Zottegem hebben ze dit, ik heb er een zien hangen op de trouwbeurs hier in Lochristi. Op hun site staat dit niet vermeld (http://www.labaere.be/ ), maar anders moet je eens bellen en het vragen hé!Ik weet dat het daar een goede service is, want mijn schoonzus en schoonbroer hebben daar ook de kostuums gehuurd voor de suite...Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007