Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestviltjes

  7-9-2015 13:37:52
Hallo,
Wie van jullie werkt met feestviltjes?
Hoe pakken jullie dit aan? Leg je per persoon een feestviltje op tafel. Of heb je een aparte tafel zoals bij je gastenboek waar je de feestviltjes legt en de mensen kunnen kiezen welke vraag ze beantwoorden?
Als je werkt met een aparte tafel in wat steek je ze dan? En in wat hangen of liggen ze om een keuze te kunnen maken?

Groetjes Melissa

Melissa
16-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1453


Geert
22-8-2015
 Meld misbruik7-9-2015 15:55:35

Hallo,
Wij hebben feestviltjes gebruikt op ons feest en de mensen vonden dat heel leuk. Wij ook als we de dagen erna alle commentaren lazen. Echte leuke zaken zijn opgeschreven. Wij hadden een tafel apart met een bordje waarop gastenboek stond en een mand met de viltjes in. Dan ook nog een klein mandje met balpennen. Tijdens de speech werd wel vermeld dat onze zoon (11 jaar) na het eten ging langskomen met de mand en iedereen zoveel viltjes mocht nemen als die wou. Iedereen (122 personen) heeft er eentje genomen en zijn tijdens het feest nog naar de tafel gegaan om er nog in te vullen. We hadden twee enveloppendozen gekocht,1 voor onze envelopjes die we kregen van onze gasten en 1 voor onze gastenboek. Die hebben we laten persoonlijker laten maken door onze namen en datum op een plaatje te laten graveren.
Ik hoop dat je iets aan mijn berichtje hebt gehad en je zo een idee kan krijgen hoe je het ook zou kunnen doen.



Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik7-9-2015 16:12:51

Geert,
Dankuwel ik ben er zeker iets mee!
Lijkt me een goed idee om ze gewoon rond te dragen.



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik7-9-2015 20:56:35

wij hebben ze ook gebruikt. Wij hadden er gewoon een deel per tafel gelegd en staantafels, zo konden de mensen ook gewoon aan de staantafels ze invullen.

Achteraf hadden wij een doos waar de mensen ze konden ingooien.



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik9-9-2015 12:34:29

Wij willen één tafel voorzien met schrijfstenen. Speciale keien die je kan kopen waar je met een speciale pen een boodschap op kan achterlaten.
Er komt dan een bordje bij met: Geef jouw KEIgoede tip voor een fantastisch huwelijk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...