Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidssuiker

  9-2-2007 11:59:53
Hallo,
Ik vraag me af of het noodzakelijk is om bruidssuiker te hebben. Je geeft dit toch enkel af aan kindjes die je bij het buitenkomen van de kerk feliciteren, niet?
Indien we toch bruidssuiker zouden voorzien, kent iemand een winkel waar je dit kan krijgen (oost-vlaanderen of antwerpen)? Of hebben sommigen onder jullie dit zelf gemaakt en waar haal je dan alle gerief hiervoor?
Vele groeten en alvast bedankt voor jullie hulp
Sofie

Sofie
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 983


Elke
7-7-2007
 Meld misbruik9-2-2007 12:51:51

hey

Wij geven aan ieder koppel een weckpotje met bruidssuiker; ik ga deze zelf maken. Het materiaal en de suiker vindt je in de AVA winkels en het is niet zo duur, je moet er enkel je tijd insteken.
Als je ze besteld zijn ze nogal prijzig als je vergelijkt met de prijs als je het material zelf koopt.
Veel succes

El
07/07/07



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik9-2-2007 15:46:32

Hi Sofie,

Wij geven enkel bruidsuiker aan de kindjes in de kerk. We hebben geïnformeerd hoeveel het zou kosten om het te laten maken. Daarna zijn we zelf naar Ava gegaan en hebben we beslist om het zelf te maken. Ze hebben daar ook verschillende soorten doopsuiker (kan dat eventueel vervangen door snoepjes). Wij gaan hartvormige suikerboontjes nemen, dat dan in een zakje doen en vastmaken met een strikje aan een beertje (dat verkopen ze ook bij AVA).

Groetjes,
Véro
16/6/2007



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik9-2-2007 16:34:57

wij hebben geen bruidssuiker voorzien. ik denk dat iedereen wel iets voorziet voor de kindjes die aan de kerk komen. Maar dat hoeft niet perse bruidssuiker te zijn denk ik. Daar kan je mee doen wat je zelf leuk vindt.
Wij geven bellenblaaspotjes met een zakje snoepjes of een ballon eraan. Omdat we op het einde ook ballonnen loslaten en bellen blazen.
Maar je kan vanalles doen hè

greets
Bieke
180507



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik9-2-2007 18:50:50

Hey,

Wij gaan een mooi zakje met wat lekkers samenstellen voor de kindjes aan de kerk. Ik denk idd. ook dat het niet persé bruidssuiker hoeft te zijn.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...