Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 29/08/2015

  31-8-2015 18:00:31
Meer dan een jaar hebben we naar onze dag toegeleefd en vorige zaterdag was het eindelijk aan ons :-) En wat was het een PRACHTIGE dag!!! We hebben er echt ongelooflijk van genoten. Zeker en vast een dag om nooit meer te vergeten :-)

Mijn ventje is in ons huis blijven slapen en ik ben bij mijn ouders gaan slapen. Om 6u30 kwam er iemand voor ons kapsel en make - up te doen van mij, mijn zus en mijn mama. Het was wel eventjes stressen want ondanks dat alles tijdens mijn proefkapsel goed ging, wou het deze keer maar niet lukken... Ze heeft het drie keer opnieuw moeten proberen waardoor ik echt wel stress begon te krijgen. Maar uiteindelijk ging alles goed en was iedereen op tijd klaar! :-) Het resultaat was echt dik in orde! Ik heb heel veel complimentjes gekregen.
Om 9u30 kwam onze dichte familie langs in afwachting van mijn bruidegom! :-) We hebben dan al een glaasje cava of een fruitsapje gedronken. En dan om kwart voor 10 was hij daar! :-) Ik deed de deur open, zag hem staan en de tranen sprongen al in mijn ogen :-) Gelukkig was er aan de make - up niets te zien! :-)
Rond 10u10 zijn we dan naar het gemeentehuis vertrokken want om 10u30 was ons burgerlijk huwelijk met aansluitend een receptie in het gemeentehuis. Ook daar kon ik mijn traantjes niet bedwingen :-)
Na ons burgerlijk huwelijk hebben we met de dichte familie en getuigen een aantal groepsfoto's genomen. Daarna hebben we geluncht bij mijn ouders thuis.

Dan zijn wij onze trouwfoto's gaan laten nemen. We zijn hiervoor naar de stoomtreinen in Baasrode en het Begijnhof in Dendermonde gegaan. We zijn heel benieuwd naar de foto's!!! :-)
Om 16u30 zijn we toegekomen in de feestzaal want om 17 uur startte onze receptie en vervolgens ons avondfeest. Het was echt een super feest van begin tot einde. We zijn heel tevreden over de feestzaal en het eten. Onze gasten waren ook echt onder de indruk.
Om 22u30 was het onze openingsdans en dan barstte het feest los. Van begin tot einde heeft onze dansvloer vol gestaan. Onze DJ en onze feestgasten waren echt geweldig :-) Om 6 uur hebben we het feest afgesloten en zijn we huiswaarts gekeerd. En dan vonden we voor onze voordeur en garagepoort allemaal hooi gestapeld zodat we niet binnen konden. De volgende dag hebben we dus wel wat kuiswerk gehad ;-)

Kort gezegd: we hebben er enorm van genoten en het is een dag om nooit te vergeten.
We zijn zeer tevreden van begin tot einde. Speciale dank aan:
- Feestzaal Hof ter Velden in Dendermonde voor de goede service en het lekkere eten.
- Maxim's couture in Mechelen voor mijn Ladybird trouwjurk. Ik heb echt heel veel complimentjes gekregen. Ik ben altijd heel goed geholpen en het zijn super vriendelijke mensen daar.
- DJ Dirk van Discobar 2000: Echt schitterend dat de hele avond en nacht onze dansvloer gevuld was :-)
- La Baere voor het kostuum van mijn man. Het was echt in orde!
- De make - up en fotografie werden verzorgd door mensen dat we persoonlijk kennen. Ook over hen kunnen we alleen maar positieve dingen zeggen! :-)
- Onze trouwringen van Fede di Oro. We hebben gekozen voor de ringen met vingerafdruk. Ook deze zijn geweldig :-)
- De babbelbox van Lucky's babbelbox. We hebben al wat foto's gezien en zijn heel benieuwd naar de videobeelden ;-)
- en zeker niet te vergeten: de weergoden! Want het was een zonnige en stralende dag van begin tot einde :-)

Sarah
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1643


severine
1-7-2017
 Meld misbruik31-8-2015 19:36:38

Superdikke proficiat met jullie huwelijk.Dit te lezen was het een knalfeest.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik31-8-2015 23:31:52

Een dikke proficiat gewenst met jullie huwelijk! Altijd tof om deze verhalen te lezen!



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik1-9-2015 16:24:29

Klinkt geweldig!
Proficiat!



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik1-9-2015 16:47:03

Dank je wel! :-) Ik loop nog steeds op wolkjes :-D



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik1-9-2015 22:45:37

Proficiat!



Debbie
23-4-2016
 Meld misbruik2-9-2015 20:53:56

Proficiat! Zalige dag geweest zo te lezen 😊
Kun je laten weten wat je nog van de babbelbox vond als je het resultaat hebt?
Wij zouden het daar ook willen bestellen. Alvast bedankt!



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik16-9-2015 21:27:55

Debbie, we hebben de dvd intussen ontvangen. We zijn heel tevreden. Zowel de beeldkwaliteit als het geluid zijn echt goed :-)



Adinda
18-9-2015
 Meld misbruik20-9-2015 10:56:58

een heel dikke proficiat! heel veel geluk samen!!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...