Terug naar overzicht
Hallo,Je werkgeven idd om te beginnen (voor eventueel extra verlof en premie), de ziekenkas, maar dat gebeurt normaal gezien automatisch via de gemeente. Ik weet het eigenlijk voor de rest ook niet. Want hoe zit dat me de belastingen en zo (aangifte), gebeurt dat ook automatisch???Wat erg vind ik dat dat ik dat niet weet.
Volgens mij moet je de bank ook op de hoogte brengen. Ik heb nog ergens een lijstje liggen met alle instanties, ik zoek het vanavond even op en laat je dan iets meer weten.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey véro!zou je dit aub naar mij ook eens willen doorsturen, heb daar eigenlijk helemaal nog niet aan gedacht!Jessika
Hey,Gezien ik voor de wet al getrouwd ben, kan ik hier wel een beetje mee helpen denk ik.Het meeste van de overheid gaat via de kruispuntenbank, dus de mutualiteiten en zo moet je niet op de hoogte te brengen.Wij zijn wel naar de bank geweest om de rekeningen op allebei ons naam te zetten.De werkgever moet je ook zelf verwittigen.Voor de rest hebben wij denk ik niemand echter verwittigd, behalve dan de Colruyt omdat die een toffe actie hebben dat je een percent terugbetaald krijgt van je 3 hoogste facturen in x aantal maanden.GjesWendy