Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag van onze trouw

  28-8-2015 22:57:46
Het is vandaag 20 dagen geleden dat we in het huwelijksbootje zijn gestapt. Een heerlijke dag die ik graag met jullie wil delen. Om 8 uur 15 stond onze fotograaf al aan de deur. Ze had foto's getrokken van de kinderen en het kleed en dergelijke. Daarna heb ik de kindjes in orde gemaakt. Hun kleren aangedaan. Om 10 uur kwam de kapster voor onze twee dochters en om 11 uur kwam mijn kapster. Ik was zeer te vreden van mijn kapsel zonder een voor proef te moeten doen. Om 11uur30 kwam mijn visagiste. Ik was heel content over haar. Om tien voor een was het de hoogste tijd om mijn kleed eidelijk aan te doen. Mijn beste vriendin die ook mijn getuigen is heeft me geholpen en om 13 uur stond mijn ventje aan de deur om me te komen halen. De drie kindjes stonden met bordjes buiten waarop stond here Comes your bride to be. Toen gooide ze de bloemen blaadjes terwijl ik buiten kwam en mijn ventje begon te huilen toen hij me zag en ik ook. Hij vond me schitterend. Om 14 uur werden verwacht op het gemeentehuis in Houthalen. Er was wat volk daar en mijn schoonmoeder weende ook toen ze me zag. Onze gelofte voor elkaar heeft bij veel mensen naar de zakdoek doen grijpen. Daarna met het gezin naar kelchterhoef voor foto's. En die zijn prachtig. Om 17uur30 zijn we naar onze zaal gegaan en om zeven uur kwamen de eerste gasten. Ik had met fotobooth gewerkt en op elke tafel stonden twee wegwerpcamera's en een mand vol pruiken en brillen. Dat vond iedereen heel leuk. Onze openingsdans was endless love en de dans met mijn papa was ti amo. Wij hadden ons feest bij il carpaccio en hadden gekozen voor een pasta pizza buffet en dessert buffet en aperitief met hapjes en onze taart voor al onze 75 mensen. Iedereen sprak vol lof over alles. Over het kleed over de dj over de man zijn kostuum over de kindjes. Het was een dag om nooit meer te vergeten die heeft geduurd tot 4uur30 . Ik Geniet nog steeds van onze trouw maar wat is de dag vlug om. Ikmag trots op me zelf zijn zeggen ze dat we dit allemaal hebben verwezenlijkt op maar 8 maanden tijd. Ik zou zeggen bruidjes geniet geniet en nog eens genieten want het is snel om. Groetjes cindy wil je foto zien kijk dan naar inge Jespers en Bart dat waren onze fotografen.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1513


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik31-8-2015 11:35:23

proficiat Cindy!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info