Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Domein Martinus

  27-8-2015 9:42:22
Hoi hoi,

Wie heeft er ervaring met feestzaal domein martinus in Halle-Zoersel?
Hoe is het eten daar, bediening, samenwerking?
Alle reacties zijn welkom zowel de positieve als negatieve ;-)

Kirsten
26-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1254


Elien

 Meld misbruik27-8-2015 10:06:47

Wij zijn er op bezoek geweest enkele maanden geleden als optie..
Ik vond de ontvangst nogal droog en snel snel, de meneer had niet echt de tijd voor ons. Dat stoorde mij al een beetje..
En als je daar wil trouwen op een zaterdag moet je een minimum van 12 000 euro uitgeven aan enkel eten en drinken. Dan heb je dus nog geen Dj, mooie toog (anders mag je het drinken gaan bestellen aan een gordijntje in de muur) van nog eens 250€...
Ik vond het wat overdreven ;)
Maar je kan er wel blijven slapen met enkele mensen want ze hebben ook een hotel aan hun feestzaal, wat wel een voordeel is natuurlijk. En op zich is het daar wel heel mooi en ik ben er zeker van dat het lekker eten is en het allemaal verzorgd zal zijn. Maar voor ons was het wat aan de dure kant ;)
En wij wouden niet echt het concept van aan tafel zitten met 200 mensen voor 3uur.. en dat is daar wel meestal echt het concept. Ze zetten echt in op gastronomisch eten.
Veel succes nog!!



Kirsten
26-8-2016
 Meld misbruik27-8-2015 10:10:15

Dank je wel voor je reactie!
Ontvangst ging bij ons ook erg snel maar ik dacht dat dat misschien was omdat ik last minute nog afspraak had gemaakt.
Voor welke zaal hebben jullie uiteindelijk gekozen?



Bart

 Meld misbruik27-8-2015 11:22:49

Beste Kirsten

Wij hebben er een keer een bedrijfsfeest gespeeld. Dit moet over het geluid van daar. Dat is zo zacht dat je de mensen hoort praten tot achter de discobar. Voor het gebruik van de verplicht te gebruiken installatie in de zaal worden woekerprijzen gevraagd.
Het feest op zich was wel netjes en verzorgd.

Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba




Maria
23-7-2016
 Meld misbruik27-8-2015 11:49:46

Wij zijn er een paar maanden geleden ook geweest voor wat meer uitleg. Ik kan me volledig aansluiten bij elien. Het ging snel snel, in het weekend kost het heel veel en ze staan niet open voor aanpassingen. Wij plannen onze dag graag in zodat het past bij wie we zijn. Dat was daar niet echt mogelijk. Dimein martinus stond heel lang op nummer 1 bij mij door de overnachting in de villa en de mooie tuin. We hebben uiteindelijk toch voor een andere zaal gekozen.

Groetjes, Maria



Kirsten
26-8-2016
 Meld misbruik27-8-2015 11:57:11

Voor welke zaal hebben jullie uiteindelijk gekozen?



Maria
23-7-2016
 Meld misbruik27-8-2015 12:08:07

Wij kozen voor De Jachthoorn in Kontich. Ik vond de foto's op de website helemaal niet mooi, maar vrienden van ons zeiden toch dat het de moeite waard was. Dus dan toch eens gaan kijken en de schuur is echt heel mooi.



Elien

 Meld misbruik27-8-2015 14:44:13

Wij zijn voor Den Eyck in Kasterlee gegaan :) daar konden we echt volledig doen wat we willen!! De zaakvoerder Joris neemt echt voor alles rustig zijn tijd en niets is teveel.. heel erg aangenaam om daar ontvangen te worden.
Maar dat is misschien niet in je buurt? :)



Nadya
17-7-2015
 Meld misbruik27-8-2015 15:13:58

Wij zijn 17/7 getrouwd in domein martinus en ik heb alleen maar positieve ervaringen.
De patron heeft idd zijn gejaagde manier van werken maar ik vond het ne zalige gast waar ik echt blij van werd. Paar keer bij hem langsgeweest, naar een thema avond geweest waar hij dan bog kwam groeten en tijdens de proefdiner is hij bij ons komen zitten om alles te bespreken. Hij komt haastig over maar toch is niks hem teveel, gewoon voorbereid zijn.
De rest van het personeel daar is ook schitterend. Heel veel per mail gecommuniceerd en geregeld. Ook de maitre was schitterend!
Eten is zalig, bediening is top! Super vriendelijk allemaal, prachtige tuin (ceremonie daar gehouden), hotel is zeer praktisch. Niets was hen te veel. Wij wilden nu wel een klassiek feest, in die zin dat we bediening aan tafel hadden, maar je kan er ook walking dinner houden, bbq,... Alles is die dag supervlot verlopen, mede door hun personeel. Waterbar voor voorafgaand aan de ceremonie was geen probleem, vegetariers kregen aangepast eten,...
Wij zijn op een vrijdag getrouwd, er waren nog maar 2 zaterdagen vrij en ik wou persé de zaal hebben. Wij hadden dus niet te maken met een forfait maar hebben die zeker gehaald en om eerlijk te zijn zou ik ze zelfs met plezier betaald hebben. Ok, hier en daar een meerkost (klaarzetten ceremonie, de toog,...) maar mij stoort dat niet. Je moet dat niet pakken he maar wij vonden het dat 'af' maken en betalen dan ook met plezier ietske meer.
Tijdens en na het feest ongelooflijk veel positieve opmerkingen gehad op de zaal.
Hier een super tevreden trouwer! Vond het het geld meer dan waard. En ik denk zelfs dat ze prijs-kwaliteit zeer goed zitten. Als je nog vragen hebt, laat maar horen.

(Sorry voor eventuele typefouten)



Kirsten
26-8-2016
 Meld misbruik31-8-2015 14:10:07

Nadya wie was jullie dj? en hoe heeft hij de begrenzing omzeilt?

Elien: wij zijn ook bij den ecyk geweest, ik ben zelf ook fan van Joris, je krijgt inderdaad het gevoel dat alles kan bij hun, maar mijn verloofde vind de feestzalen niet mooi anders hadden we zeker daar ons feest gegeven!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info