Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwoutlet.nl

  26-8-2015 11:36:01

Beste medebruidjes :)


Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de webshop van trouwoutlet?


Wij hebben 03/08 een bestelling geplaatst via die site, hebben nog altijd geen bestelling ontvangen. Ik heb op 20/08 al een mail gestuurd maar ook geen reactie op gehad.


Volgende week trouwen we, dus ik hoop maar dat mijn bestelling daarvoor nog aankomt :s


Groetjes


Deborah
5-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1482


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik27-8-2015 0:33:59

Ai ik vrees ervoor meid. Ik zou hun blijven mail sturen en zeggen dat het heel dringend is. Ik heb ook even moeten wachten. Blijven sturen is de boodschap. Succes



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik27-8-2015 15:02:30

hey. Ik heb 3x besteld bij hun
De eerste keer had ik gekozen voor betaling na ontvangst maar blijkbaar kan dit niet aangezien wij bestellen Vanuit België. Omdat ik niets zag veranderen aan mijn bestelling via mijn account bij trouwoutlet heb ik toen gemaild met de vraag waarom ik zo lang moest wachten op mijn bestelling. Op 2dagen had ik antwoord op mijn mail.waarin zij zijden dat de bestelling nog niet verstuurd was aangezien ik eerst moest betalen. Heb dit dat ook direct gedaan via bc. Na een dag of 3 stond er op mijn account bestelling verzonden. De overige 2 keer heb ik besteld en meteen betaald via bc toen is alles vlot verlopen. Bij mijn onderrok die ik hij hun bestelde stond een levertijd van 4 weken aangezien zij die niet meer in hun stok hadden. Maar na 4 weken is die netjes bij ons thuis geleverd.
Hoop dat alles inde komt met je bestelling
Grtjes Sofie



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik27-8-2015 15:04:52

Ik heb een antwoord gehad op mijn mailtje. En mijn bestelling stond blijkbaar tussen niet afgeronde bestellen of zo iets, maar ze hebben uiteindelijk de betaling en bestelling teruggevonden. Ze gaan het vandaag opsturen.


Dus normaal moet ik het dan nog wel op tijd aankrijgen.


GELUKKIG!




Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik27-8-2015 15:07:31

blij dit te lezen 😉


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...