Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema huwelijk: de knoop bindt - ideeën?

  25-8-2015 17:40:10
Hallo

Al even aan het brainstormen rond ons huwelijksthema.
Omdat mijn toekomstige man en ik allebei graag klimmen buiten in de rotsen
hadden we gedacht om rond het thema touwen te werken. Want een touw speelt een belangrijke rol in onze hobby. Je moet elkaar vertrouwen, je hangt vast aan elkaar met een touw. We moeten ook heel veel knopen in de touwen leggen als beveiliging.
Dus misschien vandaar het thema: "de knoop bindt", in een huwelijk ben je ook verbonden met elkaar.
Iemand leuke ideeën hierrond? Versiering, uitnodiging maar vooral hoe kunnen we dit in onze huwelijksmis verwerken?
Groetjes
Nele


nele
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 655


Lori
14-5-2016
 Meld misbruik27-8-2015 15:04:43

Kijk eens op pinterest "wedding tying the knot invitations", daar krijg je al veel toffe ideeën voor de uitnodigingen.



Stephanie

 Meld misbruik5-10-2015 14:22:43

Jullie tafels kunnen jullie bijvoorbeeld aankleden met een guirlande van dik touw omwikkeld met klimop en bezet met dezelfde bloemen als in jouw bruidsboeket. www.detafeldecorateur.be



Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...