Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oude schuur/hoeve regio west vlaanderen

  25-8-2015 14:37:55
wij zijn op zoek naar een zaal/schuur/hoeve die we kunnen huren voor onze trouw volgende zomer. Graag vrij van traiteur en vrij van drank. Ik heb al enorm veel rond gemaild en heel veel zalen zijn bezet voor onze gekozen datum :-( dus het wordt moeilijker en moeilijker :-)
iemand tips?

Hans

Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 4658


Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik25-8-2015 15:17:10

Hoi Hans,

ik ben ook van West-Vlaanderen, en dit zijn de zalen die wij op het oog hadden (ondertussen andere locatie gevonden) :

Loweide (Moerbrugge), De Roode Poorte (Meetkerke), De Kleine Rietgans (Damme), Schuur Soetkin (Damme), Hoeve De Linde (Brugge), Klokhof Loppem, Pottemaecker (Meetkerke), het Koetshuis (Damme), 't Of (Wingene)

Het hangt natuurlijk af van hoeveel gasten je zult hebben, want ze waren niet allemaal op veel volk voorzien. En ook het budget is bepalend...

Wij zijn zelf naar Loweide & 't Of gaan kijken, en beide vond ik zeer interessant qua prijs en mogelijkheden.

Veel succes!!







Hans

 Meld misbruik25-8-2015 15:39:31

Bedankt voor de info.
Loweide heb ik mail gestuurd voor prijzen maar nog geen antwoord gekregen.
De Roode Poorte is al bezet.
De kleine Rietgans damme en schuur soetkin is beetje ver :-)
Klokhof Loppem net mail terug gehad en is nog vrij :-)
't of ook mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen :-) idem pottemaecker
Het is niet gemakkelijk :-)



jacky

 Meld misbruik25-8-2015 16:21:57

In de streek van ieper heb je.

't groen hof in kemmel: http://www.hetgroenhof.be/
' zwaluwnest in de klyte : http://www.tzwaluwnest.eu/
Tof steedje in hooglede: http://www.tofsteedje.be/



Hans

 Meld misbruik25-8-2015 16:36:44

Heb ze alle drie gemaild.Bedankt



Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik26-8-2015 11:10:12

Heb je het juiste email-adres van Loweide? Ik had ook problemen om hen te contacteren in het begin.
Dit is het correcte adres : hello@loweide.be

Prijs bij Loweide was 650 euro (+60 euro indien je kiest voor opkuis)
De zaal heb je drie dagen ter beschikking (dag ervoor, dag zelf & dag erna), zodat je alles kan opzetten en afbreken.
Inbegrepen in de huurprijs ; 5 receptietafels met hoes, 6 tafels, 30 banketstoelen. Voor meer materiaal zorgen ze zelf voor de huur en de levering.

Wij waren heel gecharmeerd door deze zaal, maar was jammer genoeg te klein voor het aantal gasten die we toen in gedachten hadden.

't Of vond ik gelijkaardig van stijl, en heel vriendelijke mensen! En ook ietsje groter dan Loweide.
Huurprijs was 450 euro, met alles inbegrepen: tafels, stoelen, verbruik, opkuis, ...
Je kunt ze ook altijd bellen : Annelies Rullens 0491 59 04 63

Het is inderdaad niet zo makkelijk, maar het lukt jullie wel ;-))



Hans

 Meld misbruik26-8-2015 14:22:13

'tOf is niet meer vrij. Loweide heb ik inderdaad dat mailadres gebruikt,maar nog geen reactie gehad.



nele
9-7-2016
 Meld misbruik26-8-2015 14:47:09

Hallo dag Hans
Wij trouwen ook volgende zomer en zijn ook op zoek naar een
schuur/hoeve/ iets met een mooie tuin, veel groen.
Onze datum staat gepland op 9/07/2016.
Wij hebben helaas nog niets gevonden omdat we met teveel personen zijn.
We zijn met 150 personen die zittend zouden moeten kunnen tafelen.
De meeste plaatsen die we aanspraken waren niet meer vrij op onze datum, de ander waren te klein.
Wij zijn wel deze week gaan kijken naar het klokhof in loppem.
Is een heel mooie zaal, mooie omgeving. Indien je met niet meer dan 130 personen bent is het zeker de moeite om eens te gaan kijken!
Groetjes
Nele



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik26-8-2015 18:38:08

Nieuw in regio Diksmuide (Beerst): http://www.heteikennest.be/nl/



Nele
23-4-2016
 Meld misbruik26-8-2015 21:03:08

Nieuw bij ons in de buurt is de steenovenhoeve in Tielt, echt charmant. Ze zijn er nog maar gestart, dus misschien nog veel keuze in data.



Annemie
16-4-2016
 Meld misbruik28-8-2015 20:57:00

Wij zijn ook gaan kijken naar loweide en T of maar allebei te klein.
In pittem er ook nog een zaal Hoeve De Blekerij... Beetje zoals t Of, maar iets groter.



Machteld
8-4-2017
 Meld misbruik14-1-2016 20:25:25

Hoeveel koste de zaal de 'steenovenhoeve'?
en 'de blekerij'?
en 't Klokhof?

Alvast bedankt!



saskia

 Meld misbruik30-5-2016 10:49:37

hebben jullie soms een emailadres van 't of?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info