Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

chocoladefontein op trouwreceptie

8-2-2007 18:18:35
Hoi,

In september trouwen wij en we zijn van plan om onze gasten op de receptie te verrassen met iets totaal nieuws, nl. een reuze chocoladefontein. Wij hebben dit fenomeen ontdekt in de VS waar het een ware hype is. Het is stijlvol spektakel en bovenal super romantisch op huwelijksfeesten.
Het waait nu blijkbaar over naar Europa want ook hier blijkt het precies heel erg aan te slaan.

Heeft er hier iemand ervaring mee? Wij zouden kiezen voor de mensen van chocolade-fontein.be (www.chocolade-fontein.be ). Kent iemand dit berijfje?

Alvast hartelijk dank!
Leen

Dominique
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 977

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-2-2007 18:53:50

Hallo Leen,

Wij zijn vorig jaar naar een huwelijk geweest in het s'Graevenhof en daar was ook een chocoladefontein voor na het dessert. Het had heel veel succes. (moet wel zeggen dat er bijna alleen maar dames rondstonden) ;)
Ik zou ook heel graag zo'n chocoladefontein hebben op ons huwelijk en wou hiervoor eens informeren bij de eigenaar van de feestzaal.

Het bedrijfje dat je opnoemt ken ik echter niet.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik8-2-2007 21:29:31

Als je eens een fontein in werking wil zien: ik heb er een paar weken geleden 1 gezien in Brussel, in de straat als je van de grote markt naar manneke pis wandelt. Het trekt inderdaad wel direct de aandacht, die stromende chocolade. Mmmm....

Groetjes!

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik9-2-2007 8:53:31

Hallo,

Wij wilden dit ook eerst, maar toen maakte mijn pa mij erop attent dat ik ALTIJD mors op m'n kleren en een chocoladevlek op mijn kleed zag ik niet zitten :-D

En het was ook aan de dure kant (€600 + €200 voor 't fruit + €40 vervoerskosten) om te huren en je moet hem dan nog zelf schoonmaken... Weer vlekken :-p

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik9-2-2007 13:50:02

Hoi Leen, ik heb dit idd ook al gehoord in 's graevenhof te schilde. Maar ik vind dit ook al redelijk duur... Wij betalen id feestzaal al 13 € pp voor dessertenbuffet. Als je alleen bijeentelt wordt het wel duur he !
En zoals Ilse al zei, ik mors ook altijd.. Chocolade en een wit kleed lijkt me voor mij geen goede combinatie ..

Maar kan je eens niet horen bij je feestzaal ? Misschien kunnen zij er ook aangeraken, en dan ben je van de opruim vanaf.

Succes, Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...