Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voor welke food trucks kozen jullie?

  25-8-2015 9:15:59

Hallo allemaal! Mijn vriend en ik trouwen op 9 juli 2016. We hebben al een prachtige locatie gevonden (in Geetbets, Limburg) waar we vrij zijn van catering. Nu zouden het geweldig vinden om te werken met food trucks voor het diner, maar hier komt blijkbaar toch wel wat organisatie bij kijken :-)

Daarom was ik heel benieuwd of er iemand hier al ervaring mee heeft? Voor welke food trucks hebben jullie gekozen (en voor dessert)? En hoe hebben jullie het dansfeest geregeld (wie deed de bediening en opkuis, wie zette alles klaar voor het feest)?

En ook, wat voorzien jullie als tafels/aankleding? Want een ganse avond rechtstaan lijkt me heel vermoeiend, maar sjiek gedekte tafels met kandelaars en bloemstukken past er ook niet echt bij :-)

Met andere woorden: alle tips zijn heel welkom!!


Laura
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1224


petra
17-7-2015
 Meld misbruik25-8-2015 21:04:13

Wij hadden dixabillyburger als foodtruck
En een retro ijskar ipv taart, Alain best ice.



manou
22-2-2017
 Meld misbruik27-8-2015 12:59:35

Interesse in jullie locatie : )



Griet
6-8-2016
 Meld misbruik3-9-2015 15:10:09

Hi Laura,

welke locatie hebben jullie gekozen?



Kim

 Meld misbruik22-1-2016 19:55:19



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...