Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Al 2 dagen... Ons verslag en aanraders voor anderen!

  24-8-2015 23:03:37
Dag bruidjes, gommen en andere sympathisanten ;)

Op 22.08 was het eindelijk aan ons. Het was een prachtige dag, zowel het weer als al de rest. Daarom wil ik enkele mensen bedanken en jullie wat aanraders geven in dit verslag.

We zijn niet al te vroeg opgestaan, om 7h30 liep de wekker af. Rustig wakker worden, wassen, ... Om 8h30 moest ik samen met mijn schoonzus bij de kapper zijn. Mijn broer is ook meegegaan als videograaf.
Mijn haar is heel mooi opgestoken opzij met krullen door De Saeger in Bornem (kapster Romi). Ik heb er veel complimentjes op gekregen.

Daarna naar mijn schoonmoeder om te brunchen samen met mijn ouders, broer en zus, en mijn hubbie.

Dan was het eindelijk tijd om mijn prachtige jurk van Ladybird aan te doen!
Deze heb ik gekocht bij Couture Ann in Aalst.
Altijd een goede service gehad daar. Ann is een goede verkoopster en dat weet ze maar al te goed ;) de meisjes die haar helpen zijn minder direct en heel vriendelijk.
Mijn kleed was wel prachtig! Ik heb er ook een speld gekocht voor in mijn haar. Heel mooi!

Mijn hubbie stond beneden aan de trap te wachten toen ik beneden kwam. Het was een heel mooi moment. Hij zag er ook fantastisch uit in zijn TailorMadeSuits-kostuum. Heel mooi kostuum en goede service tegen een betaalbare prijs.

We zijn dan onze foto's gaan maken in de plantentuin in Meise. Mijn schoonbroer was onze fotograaf omdat hij dat als hobby doet en veel materiaal heeft.
Hierbij wil ik ook de plantentuin bedanken, we hadden op voorhand gebeld en mochten met 7 personen gratis binnen.

Daarna terug even naar schoonmoeder thuis om ons nog even op te frisser en dan naar de kerk om 15 uur.
We hadden een mooie viering, waar we de teksten allemaal zelf gekozen hadden mer goedkeuring van de pastoor.
Heel veel complimentjes op onze viering gekregen.

Na de viering naar de feestzaal, waar de receptie begon met aansluitend eten en feest.
Salons Art Nouveau in Sint Gillis Waas. Prachtige zaal, zeer aangenaam personeel. Enkel maar lof voor deze mensen. Het feest was AF! Geslaagde receptie die 2 uur duurde en veel te snel voorbij was, zeer lekker eten en schitterend dessertenbuffet met heel mooie bruidstaart.
Deze zaal is een echte aanrader!!!

En toen ons momentje... De openingsdans!
Onze DJ was Bart Meskens (een nonkel van mijn hubbie), en die is fantastisch!
De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan. Muziek was zeer gevarieerd en de overgangen zaten goed. Hij kon het publiek ook echt motiveren om mee te dansen.

Aangezien we voor een drankenforfait gekozen hadden (5 uur na de koffie), kwam het zaalpersoneel vragen om 4 uur wat we wilden doen: verder feesten per consumptie of het feest afronden met de forfait.
We hebben zelf gekozen om af te ronden omdat we wilden eindigen in schoonheid en niet met een lege dansvloer.

De openingsdans nog eens gedaan (close your eyes van Michael Bublé) en dan de laatste gasten nog bedankt voor hun aanwezigheid.

Nog 1 ding dat ik bijna vergeten was:
De Feestflitser!!
Dit was hét succes van de avond. Prachtige foto's en iedereen vond het super. Ook heel leuk dat we achteraf de foto's nog op dvd krijgen ook.
Dit is echt zijn geld waard.
Ik had op dit forum de vraag gelezen of dit met webcam is, ik kan je garanderen van niet. Zeer goede kwaliteit van foto's!

Heel veel succes met jullie voorbereidingen.
Geniet van jullie dag, want het vliegt voorbij!

X
Inge.

Inge
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1925


Inge
22-8-2015
 Meld misbruik24-8-2015 23:07:59

Waw wat een lange tekst en dan wil ik nog vanalles zeggen :D

Nog een tip die ik hier gelezen had om naar het toilet te gaan, heeft echt geholpen ;)
Maak een "kommetje" van je hoepel om de voorkant van je kleed in te steken, zet je omgekeerd op de pot en laat de achterkant achter je hangen. Werkt prima ;) mijn mama kwam wel mee in mijn hokje om te assisteren ;)

En bruidjes: no worries om op je kleed te zitten. Ik had er schrik voor dat het zou gaan kreuken maar dat doet het niet.

X



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik25-8-2015 9:53:15

Zo leuk om dit te lezen! :-) zaterdag is het aan ons. Spannend!!! Ik hoop echt dat het weer ook gaat meezitten.
Welk kleed van Ladybird had jij? :-) ik ben nieuwsgierig want ik heb ook een Ladybird ;-)



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik25-8-2015 11:30:12

Sarah ik wens je mooi weer en een zalige dag toe!
Ik had het kleedje met open rug, uit de collectie van vorig jaar denk ik.
Veel positieve reacties gehad op mijn ladybird!! :D

Veel plezier!!!
X



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik25-8-2015 19:11:31

Super Inge. blij te lezen dat alles Super verlopen is😉



severine
1-7-2017
 Meld misbruik25-8-2015 21:56:08

Geniet van jullie wittebroodsweken en jaren.Ik kijk al uit voor mijn dagje,maar moet nog heeeeel veel geduld hebben😆



Sanne
16-7-2016
 Meld misbruik26-8-2015 18:15:05

Wauw proficiat!!

In welke kerk zijn jullie getrouwd?

Groetjes
Sanne



evelyn
30-9-2016
 Meld misbruik28-8-2015 12:44:53

viel de prijs wat mee van de feestflitser??



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik29-8-2015 15:54:00

Wat leuk om te lezen!
Klinkt als een prachtige dag en aan de manier waarop je alles geschreven hebt, heb je er echt van kunnen genieten :)
Nog veel plezier in jullie wittebroodsweken ^^



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik31-8-2015 10:51:13

Bedankt dames!

Het was inderdaad echt een superleuke dag.

Sanne, we zijn in de kerk in Bornem getrouwd.

Evelyn, de prijs was ergens rond de 650 euro dacht ik (ik heb de exacte prijs al ergens eerder op dit forum gepost), veel geld dus, maar we hebben het ons absoluut niet beklaagd! De ganse avond heeft er volk aan gestaan, was echt een topper! En veel mensen hebben ook het dubbele strookje in ons gastenboek gekleefd, wat het echt een meerwaarde maakt ;)

Binnenkort krijg ik de foto's, ik zal hier dan nog een link plaatsen voor degene die ze willen zien ;-)



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik1-9-2015 22:40:20

Proficiat!!!!



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik7-9-2015 15:50:11

Voor wie ze wil zien, via deze link kan je het album bekijken met onze foto's in.

https://www.facebook.com/ingevanhoven/media_set?set=a.1...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info