Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze schitterende huwelijksdag

  24-8-2015 14:50:40
We zijn nu twee dagen getrouwd en leven nog eventjes in een roesje. echt nagenieten over de tweede mooiste dag van mijn leven. De eerste mooiste dag is de geboorte van onze zoon 11 jaar geleden. Hier komt mijn verslagje van onze mooie dag. Vond het altijd leuk om andere verslagen te lezen.

Om 6u45 stonden de videograaf en fotograaf hier aan de deur. Ook mijn vriendin kwam hier aan en om 6u55 vertrokken we naar de kapster. Om 8u waren we terug thuis en kwam de schminkster en de ceremoniemeester met mijn kleed. Oo wat voelde ik mij een prinses. Om 8u30 hielp de ceremoniemeester mij in mijn kleed,deed mijn juweeltjes aan. Wat was ik mooi. Dan was het wachten tot mijn aanstaande hier aankwam. Om 9u30 werd er aan de deur geklopt en zag ik mijn aanstaande voor de eerste keer in zijn kostuum en hij mij in mijn kleedje. Beide waren we overdondert van elkaar.

Om 10u30 werden we op de bus gezet en reden we richting het gemeentehuis. Daar aangekomen waren we verwonderd van het aantal mensen die daar aanwezig waren. Toen ik uit de bus stapte hoorde je de oooo en de aaaaa en dat deed zoveel deugd. Om 11u spraken we ons ja woord uit en ik was de gelukkigste vrouw van de wereld. We kregen een receptie aangeboden van het gemeentehuis en daar hebben we dan nog een uurtje vertoefd in de volle zon en met 34 graden. Dan reden we richting een brasserie waar we een lekkere maaltijd gegeten hebben.

Om 15u trokken we ons dan even terug met de foto- en videograaf om onze shoot te doen in een vervallen fabriek. Terwijl ging onze suite naar een andere locatie om iets te drinken. Na onze shoot naar onze suite gegaan en daar nog enkele foto's genomen.

Om 17u45 dan aangekomen aan de feestzaal om ons even te verfrissen. Om 18u30 kwamen onze gasten dan toe. Daar heel veel complimenten gekregen dat wij straalden en heel mooi waren. Iedereen bleef voor het avondfeest. Om 23u deden we onze openingsdans gedaan (Stop de tijd van Marco Borsato) en is het feest losgebarsten. We hadden een coverband en die hebben zeer goed aangevoeld wat onze gasten wel wilden horen. Onze dansvloer stond geen moment leeg. Om 4u liepen de laatste gasten onze feestzaal buiten en konden we richting huiswaarts gaan. Enerzijds jammer dat de dag voorbij was maar anderzijds blij dat ik mijn kersverse echtgenoot voor mij alleen had.

Ik wil toch ook even vermelden dat wij heel tevreden waren over just married company. Had al veel slechte recenties gelezen hier over dat bedrijf maar wij kunnen alleen maar zeggen dat alles bij ons heel vlot is verlopen. Ze waren vroeger dan afgesproken op de plaats waar we afgesproken hadden,een zeer vriendelijke chauffeur,niks was voor hem teveel,alles konden we hem vragen.

Zo ik hoop dat ik jullie een plezier heb gedaan met dit verslagje. Ik vond het heel leuk om te schrijven,ik beleefde zo onze prachtige dan nog eens opnieuw.

Vele groetjes van een zeer gelukkig bruidspaar
Sandra en Geert

Geert
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1273


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik24-8-2015 21:40:39

Een dikke proficiat gewenst!

Altijd leuk om die verslagen te lezen ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info