Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkreis Fuerteventura

  20-8-2015 17:18:41
Hallo mede-bruidjes,

Wij trouwen pas in september volgend, maar we beginnen zo stilletjes aan te dromen over onze honeymoon. We willen graag naar de zon, maar toch met wat cultuur en niet super lang vliegen.
We hebben nu onze gedachten gezet op Fuerteventura. Is dit een goeie locatie voor september? Zijn er van jullie die daar al geweest zijn? Tips en tricks zijn zeker welkom!

Kimberly
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1619


debby
10-9-2016
 Meld misbruik20-8-2015 17:43:13

Hey Kimberly,

Voor het weer zal je alvast goed zitten. De Canarische eilanden zijn er voor gekend om in september nog mooi weer te hebben.
Dit eiland heb ik evenwel nog niet bezocht dus betreffende cultuur kan ik je niet verder helpen.
Jullie trouwen op dezelfde dag als ons. We zijn ook aan bestemmingen aan het bekijken voor huwelijksreis

Veel plezier er nog mee!



Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik20-8-2015 18:20:23

Wij gaan eind september daar op vakantie. Ik zal het nadien weten te zeggen.



Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik20-8-2015 18:42:55

Hallo Debby,
Oooh leuk dat jullie ook op 10/09/'16 trouwen. Dat we maar snel een jaartje verder zijn.
Ok dank je voor je reactie. Het lijkt ons wel een leuke bestemming voor een huwelijksreis.

Hallo Jolien,
Ok super. Dan kan je ons misschien ook een hotel aanbevelen. Geniet alvast van jullie reis!



LB.

 Meld misbruik20-8-2015 19:25:27

Fuerteventura heeft 2 kanten ... bovenkant - met bekendste plek coralejo is de kant waar vooral golfsurfers zitten.
De onderkant ... sotavento ... de naam zegt het een beetje kans op veel wind, en in september weinig kans op geen wind.
Niet direct het mekka van de cultuur vrees ik, maar wel een hoop boarder sfeer



Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik20-8-2015 20:35:37

Ok bedankt voor de uitleg.
Het moet in de eerste plaats een rustvakantie worden, niet te lang vliegen en toch goed weer. Maar we willen toch ook een paar dingen bezoeken ofzo.



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik20-8-2015 23:17:28

Wij zijn 2 jaar geleden naar Rhodos geweest: niet ver vliegen, mooi weer en je kan zowel kiezen voor rust als voor cultuur.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik21-8-2015 7:36:34

Wij gaan volgend jaar eind september ook naar de Canarische eilanden :-)
Maar naar Tenerife.

We zijn daar nogal een paar keer geweest rond die periode en toch altijd goed weer gehad!



Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik21-8-2015 21:14:46

Hallo Leslie,
Griekenland hebben we al gedaan, voor onze huwelijksreis willen we eens een ander land doen. Toch bedankt voor je tip :-)

Hallo Brenda,
Ok leuk om te weten. We zijn toch al voor 80% zeker dta het Fuerteventura zal worden.

Groetjes,
Kimberly



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik21-8-2015 21:57:21

Malta is ook een optie, is wel een druk eiland, maar er is wel wat te zien en de oude hoofdstad (Mdina) is super-romantisch.

Kaapverdische eilanden zijn niet iets verder, heb er geen idee van wat er daar te beleven valt. Wel een internationale reispas nodig.



Tinka

 Meld misbruik22-8-2015 22:06:11

Malta vond ik ook verrassend goed! Mooi weer, super vriendelijke mensen, veilig eiland. Zeer goede busverbindingen om verschillende culturele uitstappen te doen. Sfeer is een combinatie van Marokkaanse, Afrikaanse en Spaanse invloeden. Ze praten overal Engels.
De vliegtickets waren ook goedkoop en maar 2u30 minuten vliegen.
Zou zeker nog een keertje terug willen gaan.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums