Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winter huwelijksreis

  20-8-2015 13:07:39
Hallo allemaal. Aangezien we 5-12-2015 al trouwen, wordt het hoog tijd om eens te gaan rondkijken voor een huwelijksreis. We zouden in de eerste week van kerstvakantie weg willen gaan. Overal zien we verre reizen in december maar we zouden liever met de auto op pad gaan. Een cottage in Engeland heeft onze voorkeur. Iemand ervaringen hiermee? Of nog andere leuke tips voor een romantische winterse huwelijksreis in Europa?
Alvast heel erg bedankt!

Josine
5-12-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1471


Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik24-8-2015 20:45:09

Een cruise van de noorse fjorden is heel mooi! Of een laplandreis als jullie avontuurlijk zijn :)
Wel allebei redelijk kostelijk.
Een rondreis met de auto door schotland kan ook heel mooi zijn.



Liesje

 Meld misbruik2-9-2015 9:41:56

ah, wij trouwen dan ook! Super, onze reis gaat naar Cuba, een rondreis met alles erop en eraan... kost wel een beetje, maar het is dan ook je huwelijksreis hé. Het was via Amazing Destinations.
Andere opties naar Kaapverdië of de klassiekers Tenerife...
veel plezeier hé



Tine
21-5-2016
 Meld misbruik25-11-2015 23:42:38

hey,
ik trouw op 21 mei volgend jaar maar we gaan normaal gezien onze huwelijksreis uitstellen tot december volgend jaar. Wij trekken graag rond en aangezien ik enorme vliegangst heb,blijven we in Europa. Onze gedachten gaan uit naar kakslauttanen arctic resort (mooie site), hier kan je verblijven in luxe chalets en glazen iglo's ed. Dit is heel duur maar we willen hier dan ook maar een tweetal nachten verblijven om daarna een andere plaats in de noorderlijke fjorden te bezoeken. We willen nl graag het noorderlicht zien en in december is het weer het meeste helder en heb je meer kans om dit daadwerkelijk te zien. We gaan normaal een treinreis maken met de rugzak. Hier heb je speciale aanbiedingen voor: tss 550-650euro 1 ste klas trein voor 2 weken overal onbeperkt in heel europa. Laat het zoeken maar beginnen, veel succes!
Tine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums