Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het weer !

  20-8-2015 9:05:45
Heey allemaal !

Ik trouw volgende week zaterdag (29/8/2015), en het enige waar ik me op dit moment eigenlijk druk in maak is het weer.
Ik wil zoooo graag dat het zonnetje schijnt. Het feest is in de tuin dus 't gaat een grote impact hebben op alles. Hoe betrouwbaar denken jullie dat meteovista is? Of vanaf hoeveel dagen op voorhand kan je 't weer een beetje geloven ?

Liefs,

Nele

Nele
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1124


stefanie
16-7-2016
 Meld misbruik20-8-2015 9:17:43

Het weer is één van de weinige dingen die je, jammer genoeg, niet in de hand hebt..
Ik denk dat je de weersites zo'n 3 à 5 dagen van tevoren mag geloven :)

Hopelijk wordt het een super mooie dag!

Groetjes
Stefanie



Marjan
29-8-2015
 Meld misbruik20-8-2015 10:10:47

Ha, nog iemand die angstvallig de weersvoorspellingen in de gaten houdt. :-)

Goh, ik hoop dat we er na het weekend toch al een beetje zicht op hebben. Bij ons gaat het eten normaal gezien buiten door. Binnen kan ook, maar zou wel heel jammer zijn.

Blijven duimen dus!



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik20-8-2015 10:14:38

Ik trouw een weekje later en maak me ook al druk om het weer. Ik ben nu al af en toe aan het kijken op die sites die het weer voor 2 weken voorspellen in de hoop dat als ze daar mooi weer geven, dat nog een beetje aanhoudt :D

Wij hebben een ceremonie in de tuin en hebben een bloemenboog, dus ik hoop echt op mooi weer. Ik heb geen zin om zo een bloemenboog in de zaal te moeten zetten :D


Ik duim dus met jullie mee dat het 29/08 ook mooi weer is!




Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik20-8-2015 11:46:39

Wij trouwen ook 29/08 en ik kijk ook voortdurend naar de voorspellingen! :-) Ik hou wel in gedachten dat dat hier soms nogal snel kan draaien dus ik kijk er wel naar, maar ik hou in mijn achterhoofd dat alles kan...
Voor mij is zo een 23 graden met wat zon en zeker geen regen ideaal! :-)



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik20-8-2015 13:50:10

hoi. Ik kan Me voorstellen hoe je u voelt. Ik was met niets anders meer bezig dan weer sites afschuimen. De week voor ons huwelijk zag het er alles behalve goed uit. Maar de dag voor ons huwelijk had de weerman goed nieuws voor onsπŸ˜‰ rond 10u trok het wolken dek Open en hebben we een dag gehaald van 25 graden. Dus ik zou Me nog niet blind staren op het weer dat ZE nu voorspellen. Ik kijk meestal op Bing weer
Grtjes en ik duim mee voor goed weer
PS ik hoor hier net op het tv volgende week terug zomerse temperaturen



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik21-8-2015 0:16:45

Dat ken ik. Wij trouwde de 8 ste augustus en maar het weer in het oog houden. Zag ik regen was ik sip. En ik vroeg telkens aan mijn tante die er helaas niet meer is voor de zon. Ik zou zeggen kijk drie dagen op voorhand. Ik keek 2 weken op voorhand en daar stond regen op en uiteindelijk was het op onze grote dag 26 graden en scheen de zon de hele tijd. Ik hoop voor jouw voor de zon. 🌞🌞🌞🌞



Nele
29-8-2015
 Meld misbruik21-8-2015 8:49:29

Oh wat zijn jullie fantastisch ! :-D
Intussen is het weer terug gekeerd hé, 't kan echt nog alle kanten uit denk ik.
Zo spannend !
Ik weet wel dat ze zeggen 'een natte knoop is een vaste knoop' enzo, en als 't zo is dan is 't zo. Maar 't zou toch zaaaalig zijn als 't zonnetje schijnt ! :-D
Wij gaan nu zaterdag 'run for sun' doen, op facebook een groepje gestart.
Wie doet mee ;-) ?



mona
27-7-2013
 Meld misbruik21-8-2015 14:25:18

Tja, da's echt een van de weinige dingen die je niet in de hand hebt hè. Wij zijn twee jaar geleden getrouwd eind juli. Het was een heel warme dag, en in de voormiddag is er toen het onweer van het jaar uit de hemel gevallen. Ik zat toen bij de schminkster, en herinner me dat ik toen gelukkig plastic teenslippers aan had, want bij het buitengaan onder de paraplu stond ik op straat tot aan mijn enkels in het water. Mijn man was zich op dat moment thuis aan het aankleden en heeft zijn kostuum weer moeten uittrekken omdat die dag voor de eerste (en voorlopig enige) keer in zeven jaar dat we in ons huis wonen water onder de deur de keuken binnenliep en hij dus met trekker en dweiltjes in de weer moest.

Maar... gelukkig trokken de wolken stilaan weg, en net op het moment dat we uiteindelijk uit onze auto stapten aan de trouwlocatie, piepte de zon door de wolken heen. We zijn dan over de plassen heen gesprongen naar de ingang. :-) Het is een heel warme dag geworden met temperaturen tegen de 35 graden (en dus heel vochtig, lekker zwoel :-) ). Gelukkig hadden we als fotolocatie een oude koolmijn, in die gebouwen was het nog redelijk fris. Na de fotoshoot even naar huis gegaan om de trouwjurk uit te trekken, een douche te nemen en even in frisse kleren rond te lopen. 's Avonds rond elf uur toen het feest na het eten op gang kwam is er nog een flinke stortbui uitgevallen, maar gelukkig zaten we toen binnen en hebben we daar weinig of niets van gemerkt (feestzaal was in kelderverdieping).

Ongeacht welk weer het zal zijn, je gaat er sowieso van genieten hoor... Met twee onder een paraplu heeft ook echt wel z'n charmes, mocht die nodig blijken. ;-) Succes!



rita 29 08 2015

 Meld misbruik24-8-2015 16:09:36

Hallo Nele , Hier net hetzelvde ben ook al gestrest voor het weer , wij trouwen ook op 29 augustus 15 en alles is maar goed in het zelvde gemeente.



Nele
29-8-2015
 Meld misbruik26-8-2015 10:34:39

Het ziet er goed uuiiit !



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik26-8-2015 12:04:36

Ja inderdaad!!! Hopelijk kloppen de voorspellingen en verandert het niet meer he ;-)



Nathalie
5-9-2015
 Meld misbruik27-8-2015 13:40:11

Deborah, ik trouw ook op 5 september, en hoop even hard als jij op mooi weer. Maar het ziet er alvast nog zonnig uit. Maar inderdaad, voorspelling zijn moeilijk, het kan evengoed heel anders uitdraaien dan dat er gezegd wordt.



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik27-8-2015 15:02:46

Nathalie, in mijn regio ziet het er nu heel slecht uit voor 5 september eig. Dit is van de ene dag op de andere heel hard veranderd :s. Eergisteren stond er nog 23graden en zonnig, hetgeen ideaal zou zijn. Maar als ik nu kijk staat er 16graden en regen :s.

Maar ik trek me op aan het feit dat er nog veel kan veranderen en die sites ook vaak niet kloppen. Zo staat er bij vandaag op die site waar ik heb gekeken: 30graden en bewolkt. Maar hier is het toch maar 18graden en zie ik alleen maar regen :D


We zullen samen duimen voor mooi weer op 05/09! ;)




Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik29-8-2015 15:42:59

Nele,

We hebben allemaal goed geduimd!
Je hebt prachtig weer :D

Groetjes!



Nathalie
5-9-2015
 Meld misbruik31-8-2015 7:39:54

Deborah, wat denk je van het weer? Ik gok op een 18-tal graden en de kans bestaat dat er een buitje valt. In de krant stond er vanmorgen geen regen voorspeld, maar andere weersvoorspellingen geven 'kans op een bui'. Een verregende dag zal het niet worden, en we hopen allemaal op goed weer. Maar het kan nog altijd, hé, beter aan de frisse kant en droog dan een snikhete dag met onweer.


Waar trouw je? Ik in Poperinge.



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik31-8-2015 13:42:22

Ik trouw in Limburg, heb juist nog eens op een site gekeken met het weer voor limburg alleen, die zegt wisselend bewolk maar overwegend droog met 20graden. de app op mijn gsm zegt dat ook.

Dus ik hoop daarop! Daar zou ik in ieder geval al content mee zijn! Want met zo een weer gelijk gisteren (31graden in Limburg) zou ik het ook niet zien zitten. Tegen de koude kan men zich voorzien eh. Ik hoop gewoon echt op droog door de dag, (savonds maakt me weinig uit).


Ik ga dus alleen nog maar die sites kijken die me gunstig gezind zijn!


Veel succes nog en niet te veel zenuwen!






cindy
8-8-2015
 Meld misbruik1-9-2015 17:20:01

Ik ken zo jullie gevoel voor de meisjes die nu zaterdag trouwen. Ik hield het weer ook angstig in de gaten. Zag ik regen werd ik sip, de vriend niet. Alle nu mijn man ondertussen, moet er nog aan wennen. En dan zag ik de dag nadien weer de zon en 31 graden en dacht ik Ooh niet zo warm aub. En de dag zelf was het 26 graden en scheen de zon en hadden we geen regen gezien. Ik duim voor jullie mee voor de zon en de regen die laten wij thuis. Veel plezier op jullie huwelijke en 1 goeie raad geniet van elke minuut en elke seconde en elk uur. Hebben wij ook gedaan. Het was een top huwelijk eniedereen die bij ons feest was zei de aambiance zat er goed in en alles was in de puntjes perfect. Ik heb dat goed gedaan. Zelfs zo goed dat een collega ervan weende. En dat pakte me enorm omdat de oprechte tranen van haar kwamen.



Nele
29-8-2015
 Meld misbruik7-9-2015 18:21:46

Bedankt allemaal voor het duimen, het was een fantastische dag !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...