Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Garcons/obers

  19-8-2015 16:04:49
Hallo,

Wij zijn dringend opzoek naar personeel om achter de toog te staan op ons huwelijksfeest. Waar kunnen wij betaalbaar personeel vinden?

Alvast bedankt

nick
5-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1042


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik19-8-2015 17:00:13

hey bij ons in Aalst kan je altijd een beroep doen op een carnavals groep. Ik weet niet van waar jullie zijn. Maar carnavals groepen zijn er denk ik overal wel. En deze mensen doen dit meestal wel goed
Grtjes Sofie



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik19-8-2015 17:32:39

Misschien es rondbellen naar een paar jeugdbewegingen in de buurt? Of een paar jeugdteams qua sport?
Of es rondhoren in de familie- en vriendenkring of niemand toevallig iemand / een paar personen kent die iets willen bijverdienen?



Laura
9-7-2016
 Meld misbruik20-8-2015 10:36:23

Ik weet dat je bij Mise en Place professioneel personeel kan inhuren, maar er staan geen prijzen op hun website dus of het betaalbaar is weet ik niet...



Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik20-8-2015 13:03:18

Welke regio? Ik kan je wel een nr geven van iemand regio Turnhout/Arendonk/...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...