Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HULP tipS spelletjes huwelijksfeest

  19-8-2015 11:09:31
mijn broer trouwt op 12 september en ik ben zijn getuige.
Zowel de getuige van mijn schoonzus als ikzelf wil graag iets doen op het feest qua activiteit, uitdaging, spelletje voor hun op het feest.
Maar we zijn volledig inspiratieloos.
Zijn er hier die ons kunnen helpen?

Brenda
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1081


Lotte
18-10-2014
 Meld misbruik19-8-2015 11:30:14

Hey het is maar een idee maar misschien is het leuk om een sjoelbak te zetten? Dat is natuurlijk wel niet voor al de gasten maar altijd leuk om te doen met een groep mensen en grappig.
Wat wij een tijdje geleden op een trouw gezien hebben was dat er 2 van die springballen (zoals uit de kindertijd waar je op moet gaan zitten met een handvat) stonden en dan moesten de gasten wedstrijdje doen tegen elkaar. Dit was ook heel grappig maar daar heb je wel plaats voor nodig.



severine
1-7-2017
 Meld misbruik19-8-2015 11:32:07

Hallo brenda.Je kan 2bordjes maken met hun naam erop en jullie stellen vragen en zij moeten antwoorden met hun naam erop;voorbeeld,wie heeft er de eerste stap gezet of wie is de beste autobestuurder,wie is de romantische van de 2.(je kan er ook meer pikantere vraagjes instoppen)heel veel plezier



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik19-8-2015 12:16:01

Ja het is zo moeilijk doordat mijn schoonzus dit alreeds in elkaar gestoken heeft bij haar getuige op de trouw. (Het spelletje met de vragen en antwoorden)

Misschien met die springballen dat nog wel iets leuk is want een sjoelbak is natuurlijk om de gasten te entertainen maar het moet iets zijn speciaal voor hun..



Nicky
17-6-2016
 Meld misbruik19-8-2015 12:16:49

Hallo Brenda,

Het spelletje dat Severine zegt vind ik ook wel een leuk. Op youtube vind je hier veel voorbeelden van als je "shoe game wedding" zoekt.

Als je de gasten wil betrekken dan is er een spelletje dat op de stoelendans gebaseerd is. 13 personen worden naar voor geroepen en moeten op de rij stoelen gaan zitten die er staat. Er word dan een voorwerp geroepen dat ze moeten gaan zoeken, vb autosleutels, bankkaart, jas, ... en terwijl ze het gaan zoeken wordt er 1 stoel weggehaald en wie er dus niet terug kan gaan zitten valt af. De 1ste afvaller valt gewoon af maar vanaf de 2de krijgt de afvaller steeds een briefje met een opdracht op voor in de toekomst. vb als ze trouwen in september moet de 2de afvaller in oktober een bos bloemen kopen, 3de afvaller in november een doosje chocolade, enz. De winnaar van het spel die wint vb een etentje met het net getrouwde koppel in september.
We hebben dit spelletje gezien op een trouw enkele jaren geleden en iedereen was echt mega enthousiast en zo heeft het getrouwde paar er ook een heel jaar geniet van.

Veel succes nog met het zoeken en veel plezier.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik19-8-2015 15:48:15

Eén advies uit de wereld van DJ's en zaaltuibaters, met betrekking tot timing en tijdig beginnen van het dansfeest: hou het absoluut kort !



angela
10-9-2016
 Meld misbruik19-8-2015 15:52:51

hello,

wat ik al gezien heb is 12 ballonnen met opdrachtkaartjes eraan en 12 mensen uit de zaal kiezen en zij moeten dan om beurt voorlezen welke opdracht op hun kaartje staat om tijdens de komende 12 maanden na het huwelijk uit te voeren


bv.... een ballon om in de maand december sneeuw van de oprit te komen ruimen, een ballon met als opdracht het koppel uit te nodigen voor een bbq in de maand augustus, of een ontbijt regelen... etc...

en de mensen bij het avondfeest zijn meestal toch vrienden en familieleden, dus die zullen dat ook wel leuk vinden om daarna nog effectief uit te voeren ook...

Groetjes,
Angela




Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik20-8-2015 6:09:16

Aan allen, bedankt voor de tips!

We hebben het gevonden!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...