Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp bij geloften

  19-8-2015 8:53:44
Hallo allemaal

Binnen 2 dagen is het zo ver. Dan ben ik en getrouwde vrouw. We hebben beslist om zelf onze geloftes te schrijven. Maar nu twijfel ik over wat ik geschreven heb... Graag jullie mening :) (Ik vind vooral gebruik van 'je' en 'u' moeilijk. Wij gebruiken je en jou nooit maar u is dan misschien te afstandelijk?)

Lieve Lars

Ik heb er naar afgeteld, ik heb erover gefantaseerd, ik heb
ervan gedroomd.
Maar vandaag is het echt.
Ik beloof je vandaag voor iedereen in ons bijzijn eeuwig
trouw. Vandaag word ik u trotse vrouw.

Al 7 jaren heb ik je al mijn liefde gegeven en ik beloof dat
altijd te blijven doen.

Je bent er altijd voor mij geweest zonder dat ik het ooit
moest vragen. Ik beloof u vandaag dat ik er ook voor u altijd zal zijn. Ik zal voor u zorgen en in je geloven, u raad geven en naar u luisteren.

Niets of niemand kan mij gelukkiger maken dan jij al zo lang
doet. Ik trouw vandaag met mijn beste vriend, diegene waarmee ik lach, waarmee, ik ween, diegene waarvoor ik leef.

Perfectie bestaat niet, wordt er altijd gezegd. Voor mij ben
jij perfect. Voor mij is onze liefde perfect.

Ik beloof u dit vandaag en al de dagen van ons leven and
beyond.

Ik hou van u.

Lotte

Lotte
18-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1637


Geert
22-8-2015
 Meld misbruik19-8-2015 9:04:39

Hallo Lotte,
Heel mooie trouwbelofte. Ik zou ook eerder je en jou gebruiken. "Vandaag word ik jou trotse vrouw". Klinkt iets spontaner. Ik zou ook nooit U gebruiken in mijn gelofte omdat wij dat niet gewoon zijn om te zeggen tegen elkaar. Dat zegt men tegen een persoon die je niet zo goed kent vind ik.
Zaterdag is het ook onze grote dag,en de weersvoorspellingen zien er schitterend uit hé. Ik wens je een hele mooie dag toe en geniet er maar goed van. Wij gaan dat ook doen hoor.
Sandra



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik19-8-2015 14:28:12

Mijn gelofte,
ze beginnen altijd met een sprookje er was en ze leefde nog lang en gelukkig. Zo begon het ook bij ons op 18 november, 7 jaar geleden. Je kwam helemaal van antwerpen naar mij in het Limburg se. Je klopte aan en je straalde toen je me zag. Je bent sindsdien nooit meer weggegaan. Wat ik voor je voel is met geen woorden te beschrijven . .Mijn liefde voor jouw gaat zo diep. Als ik naar jouw kijk zie i' die glinstering in jouw ogen en het verlangen naar mij. Jij kent me Door en Door en je ziet wanner er iets is. Je neemt me in je armen en veegt mijn traantjes weg en je fluistert zachtjes in mijn oor alles komt goed schatje ik ben er voor jouw. Samen hebben we een pracht van een dochter ons Emma. Jij werkt dikwijls lange dagen en toch neem je altijd tijd voor jouw gezinnetje. Je bent een geweldige papa voor ons kindjes. Jij geniet zo van hun als je ziet dat ze plezier maken. Ik eindig dit verhaal niet met ze leefde nog lang en gelukkig, neen dit is het begin van een hele mooie toekomst met ons als gezin. Bolleke ik zie je ongelooflijk graag en dit voor altijd. En er zijn veel traantjes gevloeid bij ons en bij iedereen die in het gemeentehuis waren. Oprechte woorden die niemand onberoerd lieten. Laat je hart spreken. Succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...