Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau voor ceremonie meester/getuigen en bruidskinderen

  18-8-2015 11:32:11

Hallo allemaal.

Wij zitten toch echt met een dilemma, geen idee wat voor een kado we "moeten" geven aan onze ceremoniemeester (mijn zus) de getuigen (van mijn verloofde zijn moeder en mijn moeder en van mij mijn vader en zijn vader) en de bruidskinderen (2 van onze nichtjes)

Hebben jullie misschien een leuk idee (wil niet standaard dus geen gegrafeerde pen ofzo)

Alvast bedankt.



Jolanda
2-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1661


Jolanda
2-10-2015
 Meld misbruik18-8-2015 11:36:27

Ohja en de nichtjes zijn 3 en 5



sofie
29-8-2015
 Meld misbruik18-8-2015 12:46:29

http://www.brianto.be/nl/

misschien kan je hier wel iets tussen vinden?




Lotte
18-10-2014
 Meld misbruik19-8-2015 11:34:53

Wij zitten met hetzelfde probleem!

Ik heb 8 bruidsmeisjes (van in de 20 jaar). En wij zouden onze ouder ook iets willen geven. Maar geen idee wat!
We hebben voor de bruidsjonkers zo van die latex paardenhoofden gekocht om op te zetten 's avonds en mijn verloofde zelf heeft een latex eenhoornhoofd en dan gaat hij 's avonds een speech doen en zeggen dat hij nog een bedankje heeft voor de vrijgezelle die zij georganiseerd hebben voor hem en dan moeten ze dat uitpakken en zal er wel gelachen worden en dan geeft hij zo een uitleg dat zij allemaal nog wilde hengsten zijn (niemand van hen is getrouw) en dat hij sinds vandaag The Lucky Unicorn is omdat hij getrouw is :) We vonden dat wel grappig voor op de foto's enzo



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik19-8-2015 22:06:07

Ik ga een leuk doosje samenstellen met kleine spulletjes erin. Wou zo'n houten doosje wat je moet verven kopen in de vorm van een hart voor mijn ouders, zus en bruidsmeisjes. Hier dan hun naam op schilderen. Voor de bruidsmeisjes wou ik leuke dingetjes in de action of primark kopen. Flesje parfum, nagellak, sieraden enz en een klein kaartje met een mooie persoonlijke tekst op.

Voor mijn papa en mama wou ik een foto laten maken bij onze lover shoot van alleen mij. Ik wil dan een schilderijtje vast houden met de tekst "always your little gilt" erop. Deze foto wou ik laten vergroten en deze inlijsten. Ook dit mooi inpakken met een kaartje met een persoonlijke tekst. Naderhand krijgen mijn ouders en schoonouders een trouwfoto ingelijst als cadeau. Mijn papa wou ik mangetteknopen kopen die ik hem morgens voor de bruiloft wou geven. Hier staat op een kant op " daddy's littl girl" en op de andere kant "i loved her first" dit is ook de titel van het nummer waarop mijn vader en ik dansen na de openingsdans. Mijn mama wou ik ook een persoonlijk cadeau geven, wat weet ik nog niet. Misschien dat ze de jurk van ons krijgt die ze met de trouw aan wilt.
Voor de bruidsmeisjes ga ik ook nog kleerhangers maken met hun naam erop waar ze hun jurk aan kunnen hangen.
Mijn schoonouders krijgen een cadeaubon voor een weekendje weg.



Jasmine
5-9-2015
 Meld misbruik20-8-2015 10:14:27

Onze bruidsjongetjes zijn ook 3 en 5, en voor hen heb ik elk een papieren cadeauzakje van cars gekocht, met daarin wat spulletjes om zich tijdens de receptie bezig te houden die onmiddellijk na de kerkdienst komt. Zo krijgt de ene een kleur/stickerboek van cars, wasco's van cars, een leesboek/prentenboek van cars, een koekjespotje van cars en een bellenblaaszwaard. De andere krijgt hetzelfde maar dan van Planes. Heb ik al gezegd dat ze fan zijn van Cars en Planes?

Je kan voor je nichtjes misschien zoiets van Frozen of Disneyprinsessen voorzien?



nina
19-9-2015
 Meld misbruik20-8-2015 12:31:32

Ik heb voor de bruidskindjes (en ouders) tickets gekocht voor plopsa land :) daarnaast krijgen alle kindjes aan de kerk nog een gepersonaliseerde bellenblazer


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...