Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper, sluier en andere trouwspulletjes te koop

  16-8-2015 14:58:31

Hallo iedereen,

Ons huwelijk van 27 juni 2015 zit er nu toch al een zes-tal weekjes op en het was een fantastische dag. Aan iedereen die nog moet trouwen, één tip, genieten en nog eens genieten van ieder moment want het gaat zo snel die dag.

Een aantal zaken mogen nu dus de deur uit. Ik heb alvast het volgende te koop :

- rode loper van 30 meter lang en 1m30 breed. Is nog in zeer goede staat want het was droog weer en er is maar een tweetal keer over gelopen. Mag weg voor 100€ (nieuwprijs was bijna 300€)

- paraplu hart fuchsia --> 12,5€ (nieuwprijs 20€ - niet gebruikt)

- sleepspeld poirier in perfecte staat en met de verpakking nog (ik vond dit zeer handig voor tijdens het avondfeest) --> 10€

- haarjuweel poirier --> 25€

-sluier poirier - enkellaags en 2m80 lang (model S50E) afgewerk met kant, parels en blinkers. Nieuwprijs was bijna 200€. Mag weg voor 100€.

- hartjesvormige krijtborden voor op tafel te zetten. 12 stuks te koop aan 1€ per stuk

- 2 witte zuilen (wij hebben hierop vierkante vazen gezet met kaarsen en bloemblaadjes in en dit stond aan de ingang van de kerk). We hebben dit laten maken en was dus duur in aankoop. Deze zuilen mogen weg aan 75€ stuk.

- houten kader met koordjes en mini wasknijpers voor het ophangen van polaroid foto's (wij hebben als gastenboek polaroid foto's genomen en de mensen dit laten inplakken met hun wensen). De kader is zilvergrijs gespoten en de koordjes zijn fuchsia. Is voor 75 polaroid foto's. Mag weg voor 10€.

Indien interesse in één van bovenstaande zaken mag je me altijd een e-mailtje sturen naar stephanie.ehrentraut@gmail.com. Eveneens ook van alles foto's te verkrijgen via e-mail.

Groetjes

Stephanie



Stephanie
11-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1300


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik16-8-2015 15:32:15

Hallo,

Ik zou wel graag foto's willen zien :-)
van_der_auwera_brenda@hotmail.com



Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik16-8-2015 15:45:23

Ik heb ook interesse in foto's!
SAtrouwen2016@gmail.com

Bedankt!



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik16-8-2015 18:59:13

Ik zou ook graag de foto's ontvangen!

schonewilledeborah@hotmail.com
thx!



angela
10-9-2016
 Meld misbruik17-8-2015 9:30:09

Dag Stephanie,


Ik zou ook wel graag foto's zien...

angela.nowosad@hotmail.be

thx!




Anny
9-7-2016
 Meld misbruik25-9-2015 14:55:45

Hallo Stephanie

Ik zou ook graag foto's willen zien.

hou.anny@gmail.com

Alvast bedankt!



frederic
16-7-2016
 Meld misbruik21-3-2016 22:32:03

Nog zaken in de aanbieding?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...