Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

overzicht planning huwelijk

  16-8-2015 11:54:29

hallo mede bruidjes met nog 18 dagen op de teller beginnen de zenuwen nu wel te komen ik heb zo een vermoeden dat ik iets vergeten ben en da gevoel gaat maar niet weg

volgende zaken heb ik:

trouwjurk/schoenen

trouwkostuum/schoenen

kinderkledij/schoenen

ringen/ringenkussen

bruidsboeket

haaraccesoires+kapper

bruidsmake-up

lingerie

vervoer

fotograaf

feestzaal+menu+receptie

dj

openingsdans

bruidstaart

overnachting

enveloppedoos

bedankjes

gastenboek

huwelijksreis

hebben jullie nog andere dingen ofzo laat me het dan weten aub

groetjes een nerveuse bruid xxx


tanja
4-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1275


Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik16-8-2015 13:25:17

Dag Tanja!

Wij trouwen een week vroeger en volgens mij ziet dat er goed uit :-) Wij hebben ook nog wel voor wat tafeldecoratie gezorgd, maar dat is eerder een keuze ipv iets dat "moet" he.

Maar ik ken het gevoel! Hier zijn de zenuwen en stress ook zeker aanwezig!! :-)



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik16-8-2015 14:01:33

wij trouwen een dagje na jou. (we trouwen de 4e wel voor de wet) En ik denk ook wel dat het er goed uitziet, want anders ben ik ook iets vergeten denk ik :D

Wij hebben wel ook nog menukaarten besteld en cadeaus voor de getuigen.

Ik besef eigenlijk nog niet echt dat het er nu snel zal zijn.

Maar als ik af en toe toch de agenda in de gaten krijg en besef dat het nog maar 19 dagen zijn komt de paniek, stress en zenuwen ook wel! :D

Succes nog!




severine
1-7-2017
 Meld misbruik16-8-2015 17:46:41

Hallo denk aan je handtas met daarin alleszins een doos kleenex(dat neem ik zeker mee) nen dafalgan,pleisters parfum en deo en nog een paar kleinigheidjes en lader van de gsm,,ik moet nog een kleine twee jaar wachten en we hebben toch al de zaal fotograaf en de dj vastgelegd,we moeten daar dan niet meer aan denken.Heel veel plezier op jullie feest en ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.Groetjes severine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...