Terug naar overzicht
Hoi Debbie, kan je ook laten weten wanneer je trouwdatum is ??Groetjes
dag DebbieOnlangs had hier iemand een berichtje gepost over budgetvriendelijke trouwjurken.Bij Tati in Frankrijk hebben ze geweldige trouwjurken gaande van 75 euro ! tot 300 euroIk vind ze geweldig ! Spijtig dat ik de mijne al heb anders had ik veel kunnen besparen :-)Hier is de link:http://album.aufeminin.com/album/see_150358/collection-... en ik heb nog even voor je opgezocht dat de dichtsbijzijde tati mariage in Lillle is, da's toch maar even de grens over héLILLETati Lille12, rue Faidherbe59000 LilleTél : 0033 3.20.74.00.00Veel geluk ermee, groetjes Christel
ik trouw op 10 augustus 2007 :-)kheb nog wel wat tijd maar het nadert toch allemaal heel vlug ze. bedankt om dat voor mij op te zoeken christel.groetjes debbie
dag Debbie,ik heb een kleedje van de ontwerpster Christel Boone, weliswaar niet in het wit, smaragd groen met voile, wat beige, echt prachtig. Ik weet niet waar je woont, maar wil het wel eens gerust brengen (rond maat 40). Je kan maar passen hé!groetjes!
Hallo debbie,Ikzelf had ook een beperkt budget en ben gaan kijken bij www.clairedefemme.be . Ik heb daar dan ook mijn kleed gevonden. Prijzen varieren van 300 euro tot 1100 euro op de site staan veel voorbeelden maar in de winkel vind je nog veel meer geloof me en heel vriendelijke mensen die je echt willen helpen binnen je budget een droomkleed te vinden. Niet wanhopen ik deed dat ook en dat was voor niks nodig. Als je iets moest vinden wat je mooi vind mag je me dit altijd laten weten. chantalcypers@hotmail.comgroetjes en veel succes chantal