Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed

8-2-2007 13:15:02
hey hallo,doet er soms iemand van jullie je kleed weg?
aangezien wij een heel klein budget hebben moet ik op zoek gaan naar tweedehandsjurk :(
ikzelf heb maat 40-42.
moest er mij dus iemand kunnen helpen dan zou ik dat ten zeerste apprecieren.
alvast bedankt.
je mag altijd een mailtje naar me sturen op :
debbietje128@hotmail.com

debbie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 314

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik8-2-2007 14:24:18

Hoi Debbie, kan je ook laten weten wanneer je trouwdatum is ??
Groetjes

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik8-2-2007 14:54:41

dag Debbie

Onlangs had hier iemand een berichtje gepost over budgetvriendelijke trouwjurken.
Bij Tati in Frankrijk hebben ze geweldige trouwjurken gaande van 75 euro ! tot 300 euro
Ik vind ze geweldig !
Spijtig dat ik de mijne al heb anders had ik veel kunnen besparen :-)

Hier is de link:

http://album.aufeminin.com/album/see_150358/collection-...

en ik heb nog even voor je opgezocht dat de dichtsbijzijde tati mariage in Lillle is, da's toch maar even de grens over hé
LILLE
Tati Lille
12, rue Faidherbe
59000 Lille
Tél : 0033 3.20.74.00.00

Veel geluk ermee, groetjes Christel

debbie

Meld misbruik8-2-2007 14:57:03

ik trouw op 10 augustus 2007 :-)
kheb nog wel wat tijd maar het nadert toch allemaal heel vlug ze. bedankt om dat voor mij op te zoeken christel.
groetjes debbie

Joo
1-9-2007
 Meld misbruik9-2-2007 13:33:12

dag Debbie,

ik heb een kleedje van de ontwerpster Christel Boone, weliswaar niet in het wit, smaragd groen met voile, wat beige, echt prachtig. Ik weet niet waar je woont, maar wil het wel eens gerust brengen (rond maat 40). Je kan maar passen hé!

groetjes!

chantal
14-7-2007
 Meld misbruik18-2-2007 11:05:27

Hallo debbie,
Ikzelf had ook een beperkt budget en ben gaan kijken bij www.clairedefemme.be . Ik heb daar dan ook mijn kleed gevonden. Prijzen varieren van 300 euro tot 1100 euro op de site staan veel voorbeelden maar in de winkel vind je nog veel meer geloof me en heel vriendelijke mensen die je echt willen helpen binnen je budget een droomkleed te vinden. Niet wanhopen ik deed dat ook en dat was voor niks nodig. Als je iets moest vinden wat je mooi vind mag je me dit altijd laten weten. chantalcypers@hotmail.com

groetjes en veel succes chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...