Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de feestflitser

  12-8-2015 22:13:12
Hallo,

Wij twijfelen om de feestflitser in te huren voor onze dag maar bij de vorige gesprekken over photobooths waren er veel tegenstrijdige reacties en zogezegde 'fakers'..
We lazen dat hun prijs ongeveer 630 € is, wat niet weinig is, en willen dus zeker weten dat alles in orde zal zijn...
Kan iemand met zekerheid zeggen dat dit betrouwbaar is en dat ze niet werken met een webcam maar met een goede camera?

Alvast bedankt voor de reacties!


amelie
7-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1530


vannessa
28-8-2015
 Meld misbruik13-8-2015 6:24:20

Amelie,

de feestflitser werkt volgens mij inderdaad met een webcamera. wij hebben op de beurs in gent bij de feestflitser en de flitspaal een teststrookje laten nemen.

de kwaliteit van de flitspaal is duidelijk veel beter!! ik had een grijze trui aan en bij de feestflitser zag mijn trui op de foto lichtblauw!?!?

de flitspaal heeft verschillende formules (kan je op hun website terugvinden)

dus ik zou je aanraden om eens te kijken....wij hebben overduidelijk voor de flitspaal gekozen


veel succes!

groetjes,

Vannessa




Cedric

 Meld misbruik13-8-2015 11:44:58

Amelie,

Als ik zo vrij mag zijn: wij bieden ook een photobooth aan, mooie kwaliteit van foto's, maar aan een prijs die een pàk lager ligt dan wat jij hier schrijft...

Ga gerust eens kijken op: https://photoboothforfun.wordpress.com/

Mocht je vragen hebben of een vrijblijvende offerte wensen, mail maar gerust naar: info@cedricalexandre.com

Grtjs,

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik13-8-2015 21:37:15

Wij zijn ook op de beurs in Gent geweest en wij vonden ze allebei goed, zowel de Feestflitser als de Flitspaal.



jacky

 Meld misbruik13-8-2015 22:02:38

Als dj kom ik vaak http://spaghettii.be/faq.html tegen en dit is een aanrader.
Vriendelijke mensen, mogelijkheid om de genomen foto's direct automatisch te delen via een door hun aangemaakte facebook, steeds voorzien ze een mooie achtergrond en veel leuke props, betaalbare prijs....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...