Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

houten bewijzering

  11-8-2015 16:01:07
Voor op onze trouw vind ik het leuk om van die houten bewijzeringen te hangen, met de verschillende locaties.

Deze mogen ook blanco zijn, dan kunnen we er met een krijtstift op schrijven.

weet iemand waar je dit kan vinden?

kim
3-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1103


Myrthe
17-3-2014
 Meld misbruik11-8-2015 16:18:02

Wij hebben gewoon gezocht naar overschotten houten plankjes en deze dan beschilderd in felle kleurtjes en de locaties er met verfstift opgeschreven.



Bart

 Meld misbruik11-8-2015 17:09:43

Beste Kim,

Heb je geen schrijnwerker in de familie of vrienden? Dat is zo gezagen uit wat afval plankjes.

Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba



Frederic

 Meld misbruik12-8-2015 13:09:56

Dag Kim,

kan je eens vragen aan Open Huis, die hebben een heel mooie staan op hun domein. Als je wil kan ik je er een foto van doormailen.
Groeten,
Frederic Vanwalleghem
Fotograaf
info@fredericvanwalleghem.com



Tinne
3-10-2015
 Meld misbruik13-8-2015 11:19:53

Als je nog wat tijd hebt en in de buurt van Turnhout woont, moet je eens contact opnemen met Dagcentrum Muylenberg. Zij hebben een zagerij en maken letters enz. op bestelling. (http://www.muylenberg.be/Index2.html)

Heel goed in orde altijd, je kan zelfs vragen om te schilderen en je steunt een goed doel :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...