Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mr & Mrs Thema

  11-8-2015 14:45:09
Hey medebruidjes,

we zijn eindelijk uit ons thema uit en gaan voor mr en mrs thema niet Smith maar gewoon. Was op het idee gekomen omdat je super veel leuke Mr & Mrs gadgets vindt op het internet en we Mr & Mrs uitnodigingen hebben. Dus dacht knn misschien ineens de lijn door trekken. Wilde is horen of er nog mensen zijn met dit thema of mensen die ideeën hebben dat bij dit thema zou passen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

groetjes,

Annelies

Annelies
28-11-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 875


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik11-8-2015 22:35:02

hoi,

wij hadden geen thema, maar wel als bedanking zout&peper vaatjes van Mr&Mrs

gewoon dan met de gedachten dat we bij elkaar horen als zout&peper en ook gewoon omdat het ons wel een nuttig hebbe ding leek

grtjes Sofie en genieten is de boodschap e




Anke
20-9-2014
 Meld misbruik12-8-2015 11:44:00

Hej,

Wij hadden Mr en Mrs ringkussentjes van De Vilten Bruid in verschillende tinten rood. Beetje 'stoere' kussentjes voor onze jongens...

Groetjes, Anke




Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik13-8-2015 13:11:24

Bedankt voor jullie reacties!
De zout&peper vaatjes hadden we ook al op het oog ;-)
Ze zijn wel mega schattig!
En de kussens zijn echt wel super die had ik nog niet gezien.
En we hebben ook 2 bruidskindjes dus dat komt goed uit.
Merci voor de tips!



Bart

 Meld misbruik21-8-2015 14:04:22

Beste Annelies

Misschien een Mr en Mrs banner costructie bij de ingang van jullie zaal. Zie foto bij mijn pagina op wij trouwen!

Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...