Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

4 september 2015

  7-8-2015 10:08:24
Hallo iedereen

Met nog minder dan een maand op de teller vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die trouwen op 4 september?
Moeten er bij jullie nog dingen geregeld worden of is alles al tot in de puntjes gepland?
Benieuwd naar jullie verhalen!

groetjes
Sarah

sarah
4-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1221


Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik7-8-2015 13:33:25

Wij trouwen de 4e voor de wet en de 5e doen we onze ceremonie met feest.


Ik denk (of hoop toch :D) dat het ongeveer in de plooi begint te komen. Want om eerlijk te zijn begin ik die voorbereidingen soms wel wat beu te worden en wou ik gewoon dat de dag al daar was :D


We zijn deze week nog naar de fotograaf geweest, dat gaat goed komen.

2 weken terug zijn we nog naar de zaal geweest, daar is ook alles in orde.

Volgende week hebben we nog een afspraak bij de bloemist. en de week voor het huwelijk nog met de DJ.

Onze ringen hebben we laten ontwerpen, die we kunnen we de 18e gaan halen; een paar weken terug zijn we al geweest om het ontwerp te zien en te passen, ik was op stapel verliefd :D


Het zijn vooral nog zo kleine "prullen" die we moeten in mekaar steken: de tafelindeling duidelijk maken; onze ringendoosjes wat "designen" :D, glowsticks bundelen.

Hoe lukt het bij jullie?


Succes nog!




sarah
4-9-2015
 Meld misbruik7-8-2015 14:17:28

Dat herken ik toch wel :) Die voorbereidingen mogen voor mijn part toch ook gedaan zijn :) Het is echt wel aftellen nu!

Vanavond hebben we onze laatste afspraak met de fotograaf.
Maandag heb ik mijn laatste pasbeurt en dinsdag mogen we onze ringen ophalen :) :)
Wij moesten deze week de betaling van onze huwelijksreis doen dus dat ligt ook officieel vast, daar kijken we toch ook wel heel erg naar uit.

Verder inderdaad nog de kleine dingen, ook de tafelschikking op punt zetten en de tafelthema's verder afwerken. Het gastenboek, autolintjes, enveloppendoos, taarttopper is allemaal online besteld en komt volgende week toe.

Ik merk dat ik er toch constant mee bezig ben. Ben heel de tijd alle lijstjes in mijn hoofd aan het overlopen, ben zo bang dat ik iets vergeet!

Veel succes en alvast proficiat!!



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik7-8-2015 14:28:57

ik mag vrijdag (wrs, hopelijk) de laatste keer mijn kleed gaan passen.

En onze huwelijksreis is ook vorige week betaald :D waar gaat jullie reis naar toe?


enveloppendoos hebben wij van vrienden van ons overgekocht, wij hebben een alternatief gastenboek (met een fotokader), dat moet ook nog uitgewerkt worden :D


Maar ik verwacht volgende week idd ook nog enkele dingen die we online hebben besteld ;)


Jullie ook veel succes en proficiat alvast! ;)




sarah
4-9-2015
 Meld misbruik7-8-2015 14:48:32

Is toch vrij gelijklopend, goed op schema dus :)!

Wij vertrekken op 8 september voor 2 weken naar punta cana, en jullie?



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik7-8-2015 15:56:35

Idd, gelukkig zitten we beiden goed op schema :)


Wij vertrekken 9 september voor 2 weken naar Bali! Punta Cana moet ook wel zalig zijn! Geniet er alvast van!




sarah
4-9-2015
 Meld misbruik7-8-2015 16:12:06

Wauw, Bali klinkt ook wel de max!
Ik denk dat we allebei een super reis zullen hebben :)
Een verslagje zal je hier wel terugvinden ;)

Enjoy!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...