Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 18 juli 2015, enkele aanraders

  6-8-2015 15:18:02
Dag lieve bruidjes

Hier staat de teller reeds op 19 dagen. Ik wil dan ook langs deze weg enkele aanraders meegeven voor de aanstaande bruidjes:
-eerst en vooral de feestzaal. Ons feest was in de lozen boer in Lochristi. Een echte topper! Alleen maar complimenten voor gastvrouw Helene en haar team. Van begin tot einde af. Lekker eten, topbediening en een fantastisch kader. Boek ook zeker de suite bij! Zo hoef je snachts niet meer naar huis en het ontbijt is fenomenaal!
-onze fotograaf Paul Heirbaut uit Sint-Niklaas. Topwerk. Om foto's te zien kan je hem opzoeken via fb.
-lpp Sint-Niklaas: perfect geregeld. Wij hadden een bus gehuurd met chauffeur en hostess,alles naar wens verlopen.
-dorothy vandemaele: deed haar en make-up: niets is haar teveel om het helemaal naar jouw wensen te doen, komt aan huis, dus geen stress smorgens.
-de Waele Sint-Niklaas voor kostuums. Kostuum van mijn hubby was gekocht en helemaal in orde, de gehuurde van de suite waren minder. Getuige had verkeerde vest meekregen en zat allemaal nogal krap naar onze mening. Ook beperkte keuze om te huren. Tip: ga zeker op tijd als je wil huren. Wij gingen 5 maanden op voorhand en was eigenlijk te laat.
-ceremoniemeester Dirk van Bogaert: een heel professioneel man. Is discreet aanwezig en kent zijn job. Ik kan alleen maar aanraden om een ceremoniemeester te huren. er zijn 100 kleine dingen waar je op je eigen trouwdag echt niet aan denkt.
- moderna in schepdaal voor mijn trouwkleed: vriendelijk, helemaal niet opdringerig en hun werk is af. Echt maatwerk.
- helianthus voor de bloemen. Wij hadden een pakket met versiering voor de kerk, bruidsboeket ed inbegrepen. Heel makkelijk dat alles in de kerk door de mensen klaargezet wordt, zo moet je geen familie of vrienden inschakelen om dat allemaal te doen. Monique is een heel vriendelijke dame die alles duidelijk bespreekt en dan ook luistert naar je wensen.

Een kleine domper op de feestvreugde was de dj. Wij hadden dj Christophe van dj4u gehuurd. Alles verliep supervlot, hij was al 2 keer bij ons thuis langsgeweest om alles te bespreken en we hadden een zeer goed gevoel bij zijn manier van werken. Tot de dag zelf plots het nieuws kwam dat hijzelf niet kwam (hij was dubbel geboekt) maar een collega van hem! Moet zeggen dat ik even geschrokken was. Ik weet niet of dit gangbaar is in de dj wereld, maar wij hadden er toch een bitter gevoel bij. Zijn collega, dj Benny deed zijn werk ook niet slecht, maar wij hadden toch liever de dj die we gekozen hadden ook effectief horen draaien,een jammere zaak.

Naast dit kleine detail kunnen wij alleen maar nagenieten van een fantastische dag. Ik wens alle toekomstige bruidjes dan ook veel succes bij de voorbereidingen, een fantastische trouwdag en vooral een lang en gelukkig sprookjeshuwelijk!

Groetjes Melissa

Melissa
18-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1836


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik6-8-2015 21:36:14

Een dikke proficiat gewenst met jullie huwelijk!



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik7-8-2015 15:42:27

Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info