Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geluid Het lepeltje in Duffel

  4-8-2015 11:58:06
Hallo,

Wij zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal.
We zijn gaan kijken naar feestzaal het lepeltje en hebben zo onze vragen bij de opstelling van de DJ-set.

We hebben een beetje schrik dat de mensen die aan de tafels willen zitten elkaar niet gaan horen babbelen aangezien de dansvloer vlak tegen de dansvloer staan.
Er is maar 1 setting mogelijk aangezien er anders sprake is van geluidsoverlast voor de buren. De boxen kunnen maar in 1 richting opgezet worden. (richting tafels)
Hier een fotootje van de zaal.
http://i59.tinypic.com/nmhx8m.jpg

Heeft er iemand ervaring met deze zaal versus het geluid van de DJ ?
Graag jullie opmerkingen.

Thanks

Marc
17-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1023


Marc
17-9-2016
 Meld misbruik4-8-2015 12:01:07

Correctie :)
We hebben een beetje schrik dat de mensen die aan de tafels willen zitten elkaar niet gaan horen babbelen aangezien de tafels vlak tegen de dansvloer staan.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik4-8-2015 14:46:10

Beste Marc, de zaal is eerder klein blijkbaar, wat betekent dat het volume dus ook niet zo luid hoeft te staan.
Je beschrijving omtrent de geluidssetting, de problemen met de buren, enz..
Indien je in deze zaal eigenlijk meer moet opletten naar welke richting het geluid moet naar toewaaien...ik weet niet...voor alle zekerheid check it out.
Ik stel voor dat je min of meer toch eerst eens in levende lijve het maximaal volume zou moeten kunnen aanhoren.
Het hoeft helemaal oorverdovend te zijn, maar er een volle, verzadigde woofer, wakkert het dansen toch aan.
Laat het nu vooral net die frequentie zijn, die bij de buren hoorbaar is.
Zitten babbelen bij een speaker...tegen de dansvloer, lijkt mij niet aan te raden...nog: een begonnen dansfeest is geen moment meer om te zitten keuvelen mijn inziens, voor alles is een plaats en tijd.
mvg



Bart

 Meld misbruik4-8-2015 16:57:46

Beste Marc

Ik zou persoonlijk een zaal zoeken waar dit geen probleem is. Dit kan uw feest aardig verpesten.

Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
Jacko Sound bvba



Thierry

 Meld misbruik5-8-2015 22:42:04

Ik draai regelmatig in die zaal, en vind dit juist een fantastische locatie omdat je het geluid juist iets luider mag/kan zetten.
Naast de toog is plaats voor een lounge-hoek. Dit is redelijk ver van de dansvloer, waardoor je daar redelijk normaal kunt babbelen.
De zaal is zeker niet de kleinste.
Ik heb hier nog nooit problemen gehad ivm geluid. Niet dat ik zó luid speel (ergens tussen de 90 à 95 dB), maar soms moet je net een tikkeltje meer hebben, en in deze zaal kan dit perfect.

Ik ben alvast enthousiast over deze zaal.


Groetjes
Thierry



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik6-8-2015 22:50:17

Het is zelfs een luxe als je in 'breedbeeld' kunt spelen. Daarmee bedoel ik dat de DJ aan een brede kant van de dansvloer kan opstellen. Op die manier kan hij de luidsprekers meer uit elkaar plaatsen en wat naar de dansvloer draaien. Zo wordt de klank wat meer verdeeld. Overdreven luid spelen voor bijvoorbeeld 100 of 150 personen is toch totaal niet nodig.

Ik had ook geen probleem in die zaal en herinner me geen opmerkingen over de buren of zo, maar de DJ set zetten ze inderdaad zo.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info