Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boomschijven

  2-8-2015 17:52:22
Wij willen graag tijdens ons huwelijk boomschijven gebruiken als decoratie. Ik heb hier al wat naar gezocht maar ik kom voornamelijk uit op Nederlandse websites waardoor de verzendkosten wel erg oplopen. Heeft er iemand tips waar er in België een winkel is die (betaalbare) boomschijven verkopen? Of waar we eventueel grotere boomstronken kunnen kopen om zelf te zagen?

Bedankt!

Sofie
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1605


KIM
1-8-2016
 Meld misbruik2-8-2015 21:41:05

Hallo! :)
Ik heb er een week geleden gezien in de Action, voor iets van een € 2 per stuk. En het was niet in de voorlopige folder. Het lag echt bij de definitieve collecties, ergens bij de kaarsjes. Ik heb er ook al aan zitten denken om zoiets te gebruiken ter decoratie. Wat zou jij er precies mee doen?
Succes alvast :)



Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik3-8-2015 12:50:45

Inderdaad, ik heb ze ook in de action zien liggen :)



Jill

 Meld misbruik3-8-2015 14:49:10

Wij hebben onlangs redelijk veel bomen laten omzagen en hebben hier nog heel wat hout liggen.. weet niet uit elke regio je bent?



Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik3-8-2015 17:18:02

@Kim: Ik zou ze als 'onderzetter' willen gebruiken op de receptietafels met een klein vaasje op met wat bloemetjes in.

Merci voor de tip. Ik zal action eens checken.

@Jill: Ik ben van Mechelen maar de ruime regio rond Antwerpen - Turnhout - Mechelen is geen probleem. Van waar ben jij?



Marjan
29-8-2015
 Meld misbruik4-8-2015 9:43:50

Wij gebruiken ook boomschijven als onderzetter onder onze vaasjes met bloemen. Ik had er inderdaad ook in de Action zien liggen, maar vond die heel groot. Uiteindelijk aan één van onze buren met grote houtvoorraad een stronk gaan vragen en zelf gezaagd.



Jill

 Meld misbruik4-8-2015 13:31:35

Ik woon in Waasmunster, is niet super ver van Mechelen af. Als je wil mag je altijd eens komen kijken of je er iets mee kan doen!



KIM
1-8-2016
 Meld misbruik13-8-2015 12:59:08

En? Dan iets gevonden? Ben benieuwd :)



Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik13-8-2015 15:17:00

Ik ben in Action geweest maar ik vond de schijven wat te groot en te dik... Maar bedankt voor de tip!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...