Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips en aanbevelingen na ons prachthuwelijk

  30-7-2015 12:02:03
15 mei 2015 is alweer lang geleden...
Een mooie dag, met wat koude wind maar veel zonneschijn.

Voor foto's van onze dag / uitwerking / thema,
neem gerust een kijkje op https://sites.google.com/site/jb15052015/

Om toekomstige trouwkoppels te helpen geef ik graag een lijstje mee met waar wij héél tevreden over waren:

Zangeres Chelsy met haar pianist en trompettist
Prachtig! Wij hebben de meeste liedjes speciaal laten instuderen, zodat we liedjes hadden waar we volledig achter stonden. Nadien werden we nog bedankt voor de mooie liedjeskeuze. Ze worden toegevoegd aan hun repertoirelijst voor volgende koppeltjes

Kasteel van Moerkerke
Tip 1: Vraag misschien om dessertbuffet aan te vullen. De laatste tafels hadden niet veel keuze meer bij ons...
Tip 2: Vraag dat de hapjes eerst naar het koppel gebracht worden. Wij hebben slechts 3 van de 10 hapjes gekregen.

Fotograaf Christ Vilez

Bruidskledij Steven
Zoals iedere bruid hou ik zooooo van mijn kleed

Spaghetti photobooth
De beste kwaliteit voor volgens mij de laagste prijs

Tadaaz (uitnodigingen)

Als je tijd hebt: Doe dan veel zelf
Ik maakte bijvoorbeeld de adreskaartjes, bord "Hier komt de bruid", menukaarten, stickertjes met ons logo... met Vistaprint.
Het gastenboek maakte ik met de Kruidvat fotoservice (plaats voor tekst en inkleven van een fotostrip).
Kies een leuk en origineel thema en werk het uit. Gegarandeerd plezier

Er zijn ook een aantal dingetjes / personen die ik niet zou aanbevelen. Daarvoor stuur je me best een berichtje

Jolien
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2115


Inge
22-8-2015
 Meld misbruik30-7-2015 14:01:28

proficiat Jolien! Het zag er allemaal prachtig uit!
Jullie hebben ongetwijfeld een superleuke dag gehad :)

Geniet van de getrouwde dagen



severine
1-7-2017
 Meld misbruik30-7-2015 14:58:40

Waauw supermooie foto's en wat een toffe ideeen dat jullie hadden.Die photobooth wil ik ook op mijn huwelijk.superdikke proficiat.Van mij is het nog 2jaar maar wat verlang ik voor mijn dag.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik30-7-2015 15:34:28

Zag er echt een prachtige dag uit!
Een dikke proficiat gewenst!

Wij wilden ook de spaghetti photobooth maar was alreeds gereserveerd, jammer genoeg :-(



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik30-7-2015 20:36:55

Ooh super mooie foto's en super mooi koppel en ik heb er zelfs traantjes bij gelaten. Nog heel veel succes in jullie verdere leven. Cindy



Meggie
8-8-2015
 Meld misbruik30-7-2015 21:25:00

Hallo Jolien!

Mooie foto's, écht!! Toen ik de bedankjes zag voor de getuigen en ouders, was ik helemaal verkocht! Waar heb je deze gehaald aub??
Groetjes,

Meggie




Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik30-7-2015 22:54:29

Bedankt iedereen :-))

Meggie, je kan de potten bestellen als je googlet op foto sfeerlicht, dacht ik.
Ik heb eens zo eentje besteld, maar omdat ik er nu 4 nodig had, ze nagemaakt.

- Koop potten in bijv. Action
- Koop doorzichtig stickerpapier in bijv. Ava papierwaren
- Print de foto's of teksten die je wilt op het stickerpapier
- Kleef de stickers op de pot :-))

Enige nadeel: Ze zijn wss niet zo waterbestendig, gezien het stickers zijn. Bij die website bestel je ze en de doto wordt geprint. Maar dat kost je meer natuurlijk.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik30-7-2015 22:55:27

De foto wordt geprint*



kim
3-10-2015
 Meld misbruik31-7-2015 10:53:19

En wie heb je gekozen voor je kapsel? Was je daar tevreden van?



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik31-7-2015 16:03:39

DS Hair in Gistel. Heel tevreden! Mijn proefkapsel is wel langer blijven zitten dan hetzelfde kapsel op de dag zelf. Dat was wat jammer.
Ze zijn wel wat duurder (ik betaalde 60 euro), maar kunnen specialere dingen dan het gemiddelde kapsalon.



vannessa
28-8-2015
 Meld misbruik1-8-2015 10:06:01

Jolien,

ik vind je gastenboek super!!!

kan je mij helpen? heb je het ontwerp nog ergens?

mag ik dit van je gebruiken? please, please?

grts,

Vannessa




Else
26-9-2015
 Meld misbruik27-8-2015 11:47:28

Hallo,

Idd uw gastenboek is super!
Hoe maakte je dit dan, gewoon een fotoboek bestellen ofzo?

Grtz,
Els



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik31-8-2015 14:14:44

Oeps, ik zie de berichten nu pas... Ik controleer niet meer zo vaak sinds het huwelijk gepasseerd is.
Ik heb het ontwerp denk ik nog wel ergens staan, maar er zal nog wel het één en ander moeten aangepast worden.

't Is inderdaad gewoon een fotoboek waar heel veel uren werk in gekropen zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info