Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Laarne (laarne)/Paul de Pierre (Maarkedal)

  29-7-2015 16:47:41

hallo,

heeft iemand nog recent ervaring met een trouwfeest in het kastee van laarne of Paul de Pierre?

Is het eten lekker?
Is het een mooie zaal? Heeft iemand foto's van de zaal?
Fotolocatie ter plaatse?

bedankt alvast.


angela
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1398


Nele
4-7-2015
 Meld misbruik30-7-2015 20:00:25

Dag Angela,

Wij zijn op 4 juli 2015 getrouwd in het Kasteel van Laarne. Super meegevallen ! Ik zou het direct opnieuw doen daar. Ze hebben echt rekening gehouden met de opmerkingen nav de proefmenu en ook de dag zelf was alles dik in orde. Ze hebben niet voor niets 15 op 20 in de gault millaud.

Enige waarmee je rekening dient te houden is dat ze maximum 100 personen willen doen. Wij hadden een receptie en avondfeest van rond de 55 à 60 personen zodat het dessertenbuffet op het 'tweede stukje' van de zaal gezet kon worden. De receptie hebben we buiten kunnen doen owv het warme weer, maar anders was het in de ridderzaal (erg mooi trouwens !).



angela
10-9-2016
 Meld misbruik31-7-2015 10:05:19

Dag Nele,

Bedankt voor je reactie. Heb je toevallig wat foto's?




Melissa
4-7-2015
 Meld misbruik31-7-2015 10:39:53

Dag Angela,

Wij moeten zaterdag naar een trouwfeest in het kasteel van Laarne. Ik zal je verslagje doorsturen nadien als je wil :)

Groetjes

Melissa



angela
10-9-2016
 Meld misbruik31-7-2015 15:31:50

Dag Melissa,

Super, dat zou geweldig zijn!

bedankt

angela




Nele
4-7-2015
 Meld misbruik2-8-2015 19:34:28

Hei Angela,

Ik heb de foto's van de fotograaf nog niet gekregen... Maar al onze gasten waren laaiend enthousiast over de mooie locatie.




Melissa
4-7-2015
 Meld misbruik4-8-2015 19:23:24

Hey Angela,

Eerst en vooral vind ik het een prachtige locatie! Zeker de moeite waard om daar je foto's te laten nemen.

De zaal is ook mooi, wel klein dus ik denk dat je wel beperkt bent wat het aantal gasten betreft. Het feest waar wij bij waren was ongeveer met 80 personen. En dan zat het toch goed vol.

De aperitief: je ging alleszins niet met grote dorst aan tafel. Ze kwamen regelmatig bijschenken. Gelukkig konden we buiten staan met de warmte onder parasols. De hapjes waren lekker... eenvoudig maar lekker.

Het diner: Voorgerecht, soep en hoofdgerecht. Overheerlijk. We hebben echt gesmuld. Constant kwamen ze ook nieuwe broodjes brengen wat ook niet meer overal gebeurd. Dranken ook gul uitgeschonken.

Dessertbuffet: Vond ik persoonlijk veel minder. Er was veel taart waar ik niet zo zot van ben, maar toch geproefd heb. Ik vond het niet zo lekker. Er was vers fruit ook en ijs, wat wel natuurlijk smaakte na zo'n warme dag. Spijtig genoeg waren er te weinig garçons terwijl we moesten aanschuiven aan het dessertbuffet waardoor we de koffie pas kregen nadat het dessert op was.

Het feest zelf: ik weet niet of het de huis dj is, maar ik vond hem niet goed. De muziek liep ook zo volledig uiteen van een schlager naar techno... enz. Het feest zelf was echter gedaan om 3u. Ik had begrepen van het bruidspaar dat ze dan moesten stoppen en dan werd het feest ook afgesloten met de openingsdans.

Hopelijk heb je er iets aan. Ik wens je alvast veel succes met de verdere zoektocht.

Groetjes

Melissa



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info