Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Nieuwland of Hof te Rhode??

  27-7-2015 9:38:03
Help Dilemma! Voor ons huwelijk in september 2016 twijfelen we tussen Kasteel van Nieuwland en Hof te Rhode. Niets dan lof gehoord over Hof te Rhode, maar niemand in de vriendenkring heeft ervaring met Kasteel van Nieuwland. Prijzen zijn vergelijkbaar en datum ook voor beiden mogelijk. Ik vond een review over Kasteel van Nieuwland dat er vooral te weinig eten was op het avondfeest... met nogal wat Bourgondiërs in de familie zou dat wel een domper op de feestvreugde zijn. Anderzijds lees ik ook veel goeie dingen over hen. Iemand ervaring met beide? We gaan voor een vrij traditioneel huwelijk: kerk - receptie - avondfeest (voor ca. 150 pers)
Alvast bedankt!! Sofie

sofie
3-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1952


Patrick

 Meld misbruik27-7-2015 10:51:52

De stijl en proporties zijn sterk veranderd de laatste jaren Sofie, voor de Bourgondiërs zijn het nu altijd min of meer dompers, maar over het algemeen krijg je nu schilderijtjes voorgeschoteld die heel prijzig zijn maar daarom niet minder smaakvol en minder gezond...Onze ervaring leert dat er nog weinig locaties zijn waar het echt tegenvalt alhoewel die er nog zijn hoor, maar bij de opgenoemde zalen is dit zeker niet het geval. U spreekt over 150 pers, die plaatsen kunnen dat goed aan en er is voldoende personeel wat ook heel belangrijk is op een avondfeest...Succes in de zoektocht.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik27-7-2015 11:47:23

Ik heb een trouwfeest meegemaakt in Hof te Rhode vorig jaar. Het eten was er zeer zeer lekker. De prachtige tuin is zalig om bij mooi weer even wat in rond te wandelen.

Kasteel van Nieuwland heb ik nog nooit van gehoord... Zelfde regio?



Ann
10-5-2012
 Meld misbruik27-7-2015 12:10:24

Mijn moeder is laatst nog naar een feest in Hof te Rhode geweest, niks dan lof



Nadya
17-7-2015
 Meld misbruik27-7-2015 16:26:18

1 keer in het kasteel van nieuwland geweest. Daar was idd te weinig eten. Niets te maken met schilderijtjes die te klein zijn maar buffet waar gewoon echt te weinig was...
Hof te rhode geen ervaring.



Debby
20-6-2015
 Meld misbruik27-7-2015 17:31:05

Ik ben ook al eens naar een bruiloft in Kasteel van Nieuwland geweest (bijna drie jaar terug), en ik vond dat wel allemaal dik in orde. Het was een uitgebreid koud buffet en dan erna ook een uitgebreid warm buffet, zeker genoeg lekker. Het zal er misschien van afhangen of je voor een buffet of bediening aan tafel kiest, en welk buffet dan precies? Ik vond het alvast een mooie zaal, goed eten en een geslaagd feest! Hof te Rhode vind ik persoonlijk iets stijver/oubolliger/typisch, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak :)



LB.

 Meld misbruik27-7-2015 18:47:48

Hof te rhode - nooit geweest
Nieuwland ... al een keer of 5 mogen aantreden als dj ... 3x mee gegeten, ik kan niet zeggen dat er te weinig was. Niet bij buffetvorm en niet als alles op het bord komt.
Dessertbuffet is in alle geval een topper ... staat in mijn top 3 van beste dessertbuffeten.



Melissa
9-7-2016
 Meld misbruik29-7-2015 11:16:37

Hoi Sofie,

Wij trouwen volgend jaar ook in Kasteel Van Nieuwland en hebben dit gekozen omwille van al de goede commentaar en lof dat we hoorden rondom ons.
Vrienden en familie zijn daar al naar huwelijken en babyborrels geweest en hadden alleen maar positieve reacties.
Wij hebben geen buffet maar 3 gangen aan tafel en dan uiteraard hun paradepaardje het dessertbuffet.



Marike
18-6-2016
 Meld misbruik3-8-2015 16:07:39

Wij trouwen volgend jaar ook in Kasteel van Nieuwland. Wij zijn er al meerdere malen naar feesten geweest en nog nooit 1 minpuntje opgemerkt!



Dorien

 Meld misbruik4-8-2015 0:26:36

Dit weekend naar een huwelijksfeest geweest in Kasteel van Nieuwland. Wij waren enkel uitgenodigd voor het dansfeest + dessertenbuffet, dus over het diner zelf kan ik helaas niet meer informatie geven. Ik heb wel van anderen gehoord dat zij tevreden waren over het eten.

Het dessertenbuffet was zeer uitgebreid en meer dan voldoende. Ik vond persoonlijk wel dat de bediening te wensen overliet. Obers waren niet erg vriendelijk en stonden al helemaal niet te springen om ons van drank te voorzien. We werden zelfs meermaals genegeerd.

De zaal zelf vond ik niet overweldigend, had een dertien in een dozijn gevoel (wat niet per definitie slecht is). De zaal was ruim en verzorgd, maar miste in mijn ogen karakter. Het nadeel is ook dat, wanneer je toekomt, de zaal niet echt in een mooi kader ligt. Er zijn blijkbaar wel tuinen enzo, maar die liggen achterin en zie je niet bij aankomst.

Bij Hof Te Rhode in Diest ben ik nog niet geweest.



Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik16-8-2015 14:48:46

Hallo Sofie,

Ik ben zelf (ondertussen al 4 jaar geleden) getrouwd in Kasteel van Nieuwland en zelfs nu krijgen we nog complimenten over het feest.
Te weinig eten zou mij verbazen. Wij hadden alles in buffetvorm genomen en alles werd ook constant bijgevuld. Als je dus te weinig had was het omdat je niet de moeite gedaan had om bij te vragen.
Het is er enorm enorm lekker en heel mooi. Onze foto's zijn dan ook op het domein genomen. De eigenaar is ook super enthousiast en verzorgd elk feest alsof het voor zichzelf zou zijn.
Zeker een aanrader dus.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
http://www.marrynique.be/
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info