Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

haarspeld

  24-7-2015 10:09:02
Hoi again!

Nog een vraagje. Ik ben op zoek naar een mooie haarspeld/fascinator/bloem. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Ik vind de meeste die je kan vinden in bvb claire's ofzo er zo goedkoop uitzien. Ze hangen meestal al half uit elkaar.
Tips?

Groetjes!

Inge
7-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1443


Magriet
16-9-2016
 Meld misbruik24-7-2015 12:26:27

In de Veritas kan je met een beetje geluk een mooie vinden, voor een redelijke prijs. Die zijn meestal wel iets beter van kwaliteit.



Axelle
25-6-2016
 Meld misbruik24-7-2015 15:33:03

hallo! Bij Clovis is Kortrijk heb je leuke dingen voor in je haar en soms (niet altijd!) zo'n bloem of dergelijke.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...