Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

  24-7-2015 9:57:49
Hallo brides to be

Even een vraagje. Geven jullie op je trouwdag een cadeau aan jullie ouders? Ik wil eerder een mooie ingekaderde foto geven nadien, maar mijn verloofde wil graag de dag zelf een mooi cadeau geven. Is dit de gewoonte of niet? En wat geven jullie dan eventueel? Want een fles wijn is ook maar niets :)

Liefs en nog veel voorbereidingsfun!

Inge
7-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1568


Inge
22-8-2015
 Meld misbruik24-7-2015 10:04:13

wij geven ook na het feest pas een mooie grote foto aan de ouders en grootouders. Op de dag zelf niet. Het zal al druk genoeg zijn, en zoals je zelf zegt: een fles wijn is ook maar niets :)
Ze zullen de foto achteraf veel meer appreciëren is onze redenering ;)



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik24-7-2015 10:05:29

Ik ga volgen want ik wou ook achteraf een ingekaderde foto naar keuze geven. Maar omdat we de getuigen de dag zelf wel iets geven vind ik het ook een beetje stom om hen die dag niets te geven.


Ik dacht er mss aan om een bon of een kaartje ofzo te maken waarmee we duidelijk maken dat ze nadien een foto krijgen.




Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik24-7-2015 10:37:46

Wij hebben onze ouders op de dag zelf een fotokadertje gegeven met daarin een gedichtje. In het gedichtje bedanken we ze voor alles wat ze voor ons gedaan hebben/doen en melden we dat ze nadien een foto naar keuze krijgen en dat we een keer samen gaan eten. Zo hadden we een pakje om de dag zelf af te geven, hoewel het echte cadeau dus later kwam.



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik24-7-2015 11:24:28

Dat vind ik wel leuk klinken Gitte :)



Lien
5-9-2015
 Meld misbruik24-7-2015 11:54:20

Wij denken eraan om ons ouders de dag zelf een bos bloemen te geven met daaraan een kaartje waarin we melden dat ze nog een mooie foto tegoed hebben.



Faye
7-7-2017
 Meld misbruik24-7-2015 12:45:22

Wij kiezen op de dag zelf voor een geborduurde zakdoek :-)
achteraf ook een mooie foto! :-)



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik24-7-2015 20:13:36

Wij hebben onze ouders en getuigen tijdens het diner een ingelijste foto van de fotoshoot die rond de middag plaatsvond cadeau gegeven. De kader bestond uit een tweeluik: aan de ene kant de foto van bruid en of bruidegom met ouders/getuige en aan de andere kant een passend tekst voor ieder.

Bij mijn papa stond bijvoorbeeld: papa, van alle wandelingen die we ooit samen gemaakt hebben, was dit mijn favoriete.
Bij een getuige: Friends are the familiy we choose for ourselves



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik27-7-2015 10:39:29

We hebben ze bedankt in onze speech en duidelijk gezegd dat hun cadeau nog komt ;-) Geen problemen mee gehad.

Nu hebben ze zelfs zelf kunnen kiezen welke foto zij het liefst in hun living hangen.




Jasmine
11-6-2016
 Meld misbruik29-7-2015 11:52:34

Ik vind het wel mooi op hen op de dag zelf met een cadeau te bedanken! Ik weet nog niet wat (maar voor mij is het nog ver weg). Waarschijnlijk iets persoonlijk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...