Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn vrijgezellenfeest 😁

  19-7-2015 13:33:24
Gisteren had ik mijn vrijgezellenfeest. Deze begon om 9 uur en ze zijn me komen ophalen. Ik kreeg een briefje en werd geblinddoekt. Ik kon me heel goed oriënteren waardoor ze vroegen als ik echt niks zag. Euh nee ☺ we zijn toen gaan ontbijten bij belfleur in houthalen. Na het ontbijt weer een briefje en weer de blinddoek om. Ik werd goed begeleid want niet leuk als je niks ziet en ze zetten me op een bank. Kwam de baas van klavertje langs me zitten. Maar goed dat Miesja me in de gaten had want ik leunde naar achter en viel bijna πŸ˜‚. Toen bij mijn vriendin haar thuis geweest en daar heb ik een kado gekregen van een vriendin die er helaas niet bij kon zijn. Een doosje gevuld met spullen. Zo leuk. De cava vloeide goed naar binnen en de pizza's waren lekker. Toen kwamen mijn 2 collega's en daarna geblinddoekt richting hasselt. Ik kreeg een bloemenkrans alle iedereen en een bedrukt t shirt met cindy vrijgezellenfeest team. Ik kreeg nog een kroontje en een lint met bride to be. Ik kreeg een mand vol lekstokken die ik moest verkopen. En in een Schrift moest ik mensen laten schrijven voor een goeie huwelijkstip. En daar kwamen soms tranen aan te pas weten dat wat oude mensen die al 50 jaar getrouwd zijn schrijven weet je wij zijn nu al als koppel heel goed bezig. Daarna zijn we langs de cinema in hasselt iets gaan eten. Njammi. Daarna Namen we afscheid van mijn twee collega's en werd ik weer geblinddoekt. Terug richting hasselt stad en toen moest ik voor 1 Euro vijf mannen een kus vragen. Vlug verdiend. Toen moest ik 10 mannen iets op mijn shirt laten schrijven wat ze wouden. Twee schreven jammer dat je gaat trouwen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Daarna zijn we de een café na de ander iets gaan drinken en om 1 uur kroop ik wel volgemaakt van een hele leuke vrijgezellenfeest mijn bedje in. Het was een super fijne groep en heb me reuze geamuseerd en heel veel afgelachen. Mijn avondje uit was top.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1359


Inge
7-8-2015
 Meld misbruik20-7-2015 15:25:15

Spannend :) Jij trouwt de dag na mij! Mijn vrijgezelle is pas volgende donderdag, dus nog ff wachten hier... Hoe zit het met de trouwzenuwen bij jou?



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik20-7-2015 18:59:50

Hè hallo Inge,
De trouw zenuwen zijn echt niet normaal. Ben er zelfs 2 kg Door verloren en weeg zo al niks. Je wilt alles tot in de puntjes in orde hebben. Ik ben vorig jaar op kerstdag ten huwelijk gevraagd en in januari had ik al heel veel in orde. Ik had zelfs mijn kleed al ☺. Ik denk gewoon dat ik goed wil doen voor iedereen maar dat gaat toch niet. Ja de stress heeft de bovenhand nu. Het komt goed dat weet ik. Maar kan nu moeilijk slapen en plan in mijn slaap heel mij trouw 😠 waardoor je minder goed hebt geslapen en er in de morgen uitziet gelijk een zombie. Komt goed. Ik wens jouw alvast een hele leuke trouw en feest en ik hoop dat het zonnetje voor ons alle 2 mag schijnen. Xx



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik24-7-2015 9:53:26

Ik ben al als een gek weerberichten aan het raadplegen ;)



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik24-7-2015 11:17:13

X dat ken ik inge ik ook meid. Ik hoop op zo'n maar geen 30 graden en liefst geen regen. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...