Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek

  15-7-2015 23:10:55
Hallo.Wij trouwen in 2017.Nu had ik een ideetje om bij de uitnodigingen een kaartje bij te steken om hun lievelingsliedje door te sturen want wat moet je allemaal van liedjes op je trouwfeest laten spelen.zou dit een goed idee zijn want we willen de genodigden toch het gevoel geven dat ze met veel plezier uitgenodigd zijn.

severine
1-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 834


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik15-7-2015 23:36:29

Je kaartjes met verzoekjes kunnen zeker een surplus zijn.
Maar normaal gezien zou je DJ toch min of meer zelf moeten weten wat hij voor je gasten moet draaien?
mvg



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik16-7-2015 10:10:16

Hoeveel genodigden zijn er? Als er 35 personen zijn die samen 4 uur dansen, dan is dat een goed idee. Het is een intiem feestje, dat nog wat persoonlijker wordt. Zijn er 250 dan heb je een probleem. Je kunt ze niet eens allemaal (laten) draaien. En de play-list zou er misschien wel niet meer aanspreken...



severine
1-7-2017
 Meld misbruik16-7-2015 11:09:16

Hallo ja ik dacht dat het een goed idee was.We hebben nog niet gepraat met de dj,dus geen goed idee .We zullen verzeker met max160man zijn



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik16-7-2015 11:14:36

Ik vraag mij eerder af als de mensen dat kaartje wel gaan terug sturen. De meeste mensen nemen (helaas) al niet echt de moeite om te laten weten of ze al dan niet komen. Dus ik vrees dat je ook maar weinig kaartjes met een verzoekliedje gaat terugvinden...



cassandra
10-10-2015
 Meld misbruik17-7-2015 0:09:43

Lijkt een leuk idee maar er zijn ook enkele bedenkingen bij:

Het is jullie feest. Je moet voor jezelf denken en niet in de plaats van je gasten. Iedere bruid wil ambiance op haar huwelijk maar gaan je kaartjes dit verzekeren? Verzoeknummers kunnen de gasten ook op de avond zelf aan de dj vragen. Zou jij zelf zo'n kaartje invullen en terugsturen? Een kaartje terugsturen betekend ook kosten voor je gasten (postzegel) tenzij je met e-mail werkt natuurlijk.

Wij hebben vorige week samengezeten met onze dj. We vertrouwen op zijn ervaring. Als je hem een beetje uitlegt wie je gasten zijn (gemiddelde leeftijd, uitgaanstypes ja of nee,......) moet dit wel goed lopen maar het best van al is zelf dansen. Mensen gaan vlugger geneigd zijn om naar de dansvloer te komen als het bruidspaar er ook veel op te zien is





Bart

 Meld misbruik17-7-2015 9:18:42

Beste Severine

Gefeliciteerd met uw verloving.

Ik ben het volledig eens met mijn collega dj's. Dit kan u beter niet doen.


Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
Jacko Sound bvba
www.jackosound.be



Faye
7-7-2017
 Meld misbruik17-7-2015 16:54:07

Hallo Severine!

Ik trouw 6 dagen na jou, lees ik... en ik zie dat jij ook al staat te popelen om te organiseren :-).
Wij zullen de gasten ook die optie geven, maar zullen hen vragen dit op onze huwelijkswebsite te posten. Wij doen dit niet perse omdat we die nummers willen afspelen, maar vooral om de DJ een overzicht te geven van het type mensen die op onze trouw zullen aanwezig zijn. Uiteraard weten zij wat te spelen, maar iedere trouw is anders en ook iedere persoon heeft een andere muzieksmaak. Ik wil dat iedereen zich amuseert op mijn huwelijk en niet enkel ik :-)

liefs x



severine
1-7-2017
 Meld misbruik18-7-2015 8:17:41

Hallo bruidjes.Cassandra dat dansen zie ik volledig niet zitten.Dat is het enigste dat ik echt ontzie op ons dagje.ik dans echt niet graag.Kweet het klinkt saai maar mijn toekomstige is dan juist het omgekeerde.Hij zal dansen tot de vroege uurtjes.Faye een dikke proficiat en dat organiseren ja als ik er aan denk of iets al doe krijg ik al kippenvel en ben ik al aan het stressen.ja kdacht dat het een goed idee was en dat de genodigden het gingen sturen per mail.we zullen dit dus niet doen.1 iets dat ik al kan schrappen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...