Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema fotografie

  13-7-2015 18:54:58
wij zijn op zoek naar orginele uitnodigingen/ ideeen voor onze trouw. We willen onze hobby hierin verwerken. nl fotografie. ( urbex fotografie) kan ons iemand hierbij helpen? heeft iemand ideeën hoe we dit kunnen toepassen in onze trouw?

grtjs evi

evi
20-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 924


Wouter

 Meld misbruik15-7-2015 16:58:55


Kan je geen verlovingsshoot doen in zo'n verlaten pand?
En die foto's gebruiken?
Ik nam verleden jaar kommuniefoto' s in zakspeed: (je zal wel een andere lcoatie moeten kiezen, maar keuze genoeg toch?)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.469724653180028.1073741892.165239390295224&type=3





evi
20-5-2016
 Meld misbruik15-7-2015 19:54:06

dat zochten we idd al te doen, we hebben wel ideeën van waar we dit kunnen doen. Maar we waren eerder op zoek naar dit thema te verwerken in ons trouwdag. voor uitnodigingen hebben we al idee.
alvast bedankt
( spijtig genoeg is zakspeed er niet meer, mooie locatie )

mvg



Tina
4-9-2015
 Meld misbruik30-7-2015 17:38:23

Dag Evi,

Ik hoorde onlangs van een bruid met hetzelfde thema en zij had afgerolde oude filmrolletjes verwerkt in haar bruidsboeket :) Leek me een heel leuk idee!
Ook de potjes van oude filmrolletjes kan je gebruiken als tafelindeling.
Photobooth uiteraard met polaroidcamera. Kijk ook op Pinterest, staat vol leuke ideetjes!



evi
20-5-2016
 Meld misbruik15-8-2015 20:06:44

beste,
we gaan in onze uitnodigingen filmrolletjes verwerken.
vind het wel een goed idee van het bruidsboeket, tafelversiering.
en we zoeken idd gebruik te maken van polaroidcamera.

dank je voor je ideetjes te delen



Stephanie

 Meld misbruik5-10-2015 14:35:33

Waarom ga je niet op zoek naar oude camera's al tafeldecoratie? Of eenander idee: zet de tafels vl met fotokaders (verschillende grootte en uitvoering) met sepia-foto's van jullie? www.detafeldecorateur.be



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...