Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een hele leuke verrassing gekregen van mijn verloofde :)

  6-7-2015 18:08:32
Een tijdje terug waren we gaan kijken voor trouwrringen maar we wouden niet te duur gaan. We hadden er gezien in stael en vorm mij dan met een steentje erin. Tot de mevrouw mij een kistje lied zien met andere ringen. Ja dat had ze niet mogen doen. Er sprong er echt een in mijn zicht. Die glinsterde zo met haar wit goud van kleur en haar 7 briljantjes. Maar de prijs was ook duur 1100 Euro. Euh dacht het niet zoveel geld. Ik vond hem heel mooi maar zei van doe toch maar de goedkopere ring. Ok zei het ventje dan doen we dat. We gingen de winkel buiten en ineens vroeg hij me waar de wc was. Euh daar en dan daar. En wat is hij gaan doen, hij is toch die andere ring gaan bestellen. Dus ik was super blij en happy toen we onze ringen zijn gaan halen en dat ik zag dat het een andere is geworden die ik zo mooi vond. Ventje zei dat ik die ring verdiende voor alle goeie zorgen voor hem en voor zijn dochter. Zal blij zijn als het augustus is kan ik hem aan iedereen laten bewonderen.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1627


Nadège
10-9-2016
 Meld misbruik6-7-2015 19:34:26

hoe lief! :)



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik6-7-2015 20:15:28

ooo das echt wel lief 😉



debby
10-9-2016
 Meld misbruik6-7-2015 20:36:23

Zo een mooie verrassing!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik8-7-2015 12:42:56

Dank je wel bruidjes. Xxx



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-7-2015 17:28:03

Dat is nog eens een mooi verhaal en verrassing !!! En gelijk heeft hij want op een trouwring mag je niet besparen !!! Echt goud wordt niet vuil, kan je vergroten en verkleinen naargelang ons vrouwelijk gewicht En je moet er levenslang op zien dus zeker voor de volle 100% je goesting zijn. Wij wisten direct dat dit het enigste was waarop we niet gingen besparen en we hebben het ons nog geen minuut beklaagd !!! Veel succes ermee !!!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik12-7-2015 11:46:23

Dank je wel elke voor je mooie woorden. Hij zei toen al tegen me dat hij niet te duur erin wou gaan en ik vond dat ok ook omdat ik het op werk niet mag dragen. Toch was ik opslag verliefd toen ze me die ene andere ring liet zien. Mijn ogen glinsterde en omdat het ventje alles betaalt van zijn rekening g van onze troyw want het enige dat ik cado krijg van mijn papa is onze dj omdat papa alleen staande is en ook hij rekeningen heeft zijn toch de grootste kosten van de trouw voor ons. Ik heb mijn kleed ook gekregen van mijn verloofde. Ieder van ons heeft een eigen rekening dus ja. Ik heb mijn geld gestoken in de versiering en in ons snoepbuffet en in de kinderen en mijn make up en kapster. Dus ik was heel blij dat hij toch achter mijn rug die ene ring is gaan halen. Heb hem al een paar x aangedaan zo thuis de ring en telkens zo de verliefde blik in mijn ogen en de gedachten nog 26 dagen en dan word hij mijn man. Een zalig gevoel. En zelfs na 7 jaar samen zijn zie je nog steeds die verliefde blik in onze ogen en ook het verlangen naar elkaar. Als mensen ons soms zien doen tegen elkaar denken ze dat we net bij elkaar zijn maar nee al bijna 7 jaar en nog dol verliefd en die liefde is 5 jaar bezegeld Door onze mooie prinses. Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...