Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

  6-7-2015 18:00:42
Met nog 32 dagen op de teller loop de stress enorm hoog op. Je begint aan alles te twijfelen over de tafelindeling, over je boeket, over je kapsel. Zelfs zo erg dat ik er mee bezig ben in mijn slaap. In bed zit ik dan constant de dag in te delen en ik word er gek van. Want het eerste doen wat dan en hoe met dit en hoe met dat. Mijn vriend blijft de avond voor zijn trouw bij zijn mama slapen en komt me hier pas halen tegen kwart na een. Dus ik sta alleen op voor de zorg nog van onze 3 kindjes. Nu blijft gelukkig wel mijn beste vriendin die ook mijn getuigen is bij me slapen maar toch. Om 9 uur komt de eerste fotograaf samen met mijn kapster. Dan gaan we foto's trekken van mijn kleed en van mijn getuigen en de de kindjes. Tegen 10 uur komt mijn tweede fotograaf. Zij trekt ook nog foto van de kindjes en mij. Tegen 11uur30 komen ze voor mijn make up. Om kwart na 13 komt het ventje mij halen en om 13 uur geeft papa mij weg aan hem hier aan de duur. Om 11uur30 gemeentehuis en om 14 uur geven we ons ja woord. Tegen 11uur30 foto's aan het gemeentehuis en daarna even weg met onze kindjes richting een park in genk. Zien dat ik tegen 17 uur terug ben om mijn zaal nog wat in orde te brengen en om 18 komt mijn visagiste even terug en komen mijn ouders en zus en schoonfamilieen tegen 19 uur komen de eerste gasten. Ik word zot. Word echt stressen. Gelukkig blijft mijn getuigen heel kalm.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 707

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...