Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Farah Love - suitekledij

  7-2-2007 11:49:47
Hallo iedereen

Ik weet dat ze bij Farah Love heel leuke en betaalbare trouwkledij hebben, maar hebben ze er ook mooie suitekledij en zo ja, in welke prijsklasse ligt de suitekledij?
Ik ben van Aalst en Zwijndrecht is niet bij de deur, en helaas hebben ze geen website. T is maar dat ik er niet voor niets zou staan....
Alle ervaringen, positief en negatief meer dan welkom

Vele groetjes
Christel
160607

Christel
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1397


Siska
10-3-2007
 Meld misbruik7-2-2007 14:03:13

Mijn zus en 2 bruidsmeisjes hebben hun suitekleed daar gehuurd. Ze hebben toch wel wat keuze. Want ik moet zeggen dat mijn zus en de 2 bruidsmeisjes geen simpele madammen zijn als het op kleding aankomt!!!

De mevrouw van de winkel helpt heel goed en je mag echt wel veel passen. Ze is wel kordaat als het moet (zeker met mijn 2 bruidsmeisjes want ze moeten alletwee hetzelfde dragen en dus ook overeenkomen:-) Dus voormij was ze echt wel een grote hulp!

Voor de jurk betaalde elk 125 euro. Voor een stola / sjaal erbij 15 a 10 euro. En als het kleed niet perfect past eventuele retouches tussen de 5 en 20 euro ... Mijn zus haar suitekleed past perfect dus dat was geen prob.

Veel succes!!
ps: ze heeft sinds kort wel website: www.farahlove.be Maar veel staat daar niet op.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...