Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mini ventilatortjes

  1-7-2015 10:22:18
Hallo bruidjes, wij trouwen deze zaterdag en zoals jullie al wel gezien hebben, zijn ze weersvoorspellingen nogal aan de extreme kant ;-) we dachten nu in extremis nog te zoeken naar van die mini ventilatortjes op batterijtjes. Weet iemand van jullie waar we dat nog zouden kunnen vinden voor niet teveel geld?

Bedankt!
Goele

Goele
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1846


Inge
7-8-2015
 Meld misbruik1-7-2015 10:26:47

Flying tiger misschien?



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik1-7-2015 11:25:53

Soms vind je zo'n dingen ook in winkels zoals Blokker, Casa, Action, ...



Sanne
18-7-2015
 Meld misbruik1-7-2015 13:03:10

Ik ben deze week naar de action geweest en daar lagen er. Ik heb wel niet gekeken naar de prijs.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik1-7-2015 17:12:24

Sanne, ik denk dat als ze in de Action lagen, dat ze wel in de categorie 'niet te duur' zullen vallen. Da's toch één van de goedkoopste winkels die ik ken. :-)

Wie zaterdag trouwt, zal inderdaad best wat verkoeling voorzien: van die spuitbussen met mineraalwater misschien, wat vochtige doekjes om misschien eens onder de oksels te verfrissen, geen al te dikke lagen make-up, slippers of sandalen om de eventuele pumps/hakken te vervangen, voor de zekerheid misschien een licht zomerjurkje om in te dansen als je een zwaar lang trouwkleed hebt, en ergens een deo bij de hand houden (maar dat zal voor velen al wel een evidentie zijn zeker)?

Tips van iemand die twee jaar geleden op de zowat warmste dag van 't jaar trouwde... :-) Wij zijn toen in de namiddag ook even onder ons twee naar huis gegaan, tussen de plechtigheid en het feest en hebben eventjes de trouwkledij geruild voor zomerkleren en zijn - na een douche - een korte wandeling met onze hond gaan maken. Dat deed ook wel deugd op zo'n warme dag, even opfrissen en rusten.



debby
10-9-2016
 Meld misbruik2-7-2015 7:30:23

Bij argo reclame in Lokeren verkopen ze mini handventilatoren. Het is een beletteringsbedrijf. Zonder bedrukking kosten ze dacht ik € 0,92 zonder batterijen. Ik weet wel niet of ze dit op zo'n korte termijn kunnen leveren. Misschien eens bellen?
Succes!



Anneleen
4-7-2015
 Meld misbruik2-7-2015 12:56:23

Hall Goele,

Wij trouwen ook 4 juli en hadden er ook al aan gedacht om van die handventilators te kopen. Bij Action en Blokker zijn ze bij ons al uitverkocht... Dus volg ik even mee.

Succes nog!
Anneleen




Britt
4-7-2015
 Meld misbruik2-7-2015 13:33:34

Ook wij trouwen zaterdag! Ik ben van plan om van die spuitbussen water te gaan halen, bij de apotheker te vinden van La Roche Posay of Avene blijkbaar.

Misschien niet helemaal geschikt om over je make-up te spuiten (hoewel het blijkbaar ook zou fixeren) maar eventueel wel voor armen en nek even te verfrissen misschien.




Shana
6-6-2015
 Meld misbruik2-7-2015 14:10:16

Of Spaanse waaiers zijn misschien ook nog een idee. Succes!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-7-2015 14:26:47

Ik las ook al dat die spuitbussen make up fixeren. Lijkt vreemd hè, maar ik denk dat een hele fijn waas van water idd geen kwaad kan.

Die waaiers zijn idd een goeie tip! Mijn tante had er zo eentje bij op mijn trouw, en ik heb die toen ingepikt voor de hele dag!



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik3-7-2015 12:31:22

hey
Heb net gezien dat ze in blokker in reclame staan
Snel zijn is de boodschap denk ik
Grtjes sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...