Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat in noodkit/handtasje

  27-6-2015 21:30:33
Ik vraag me af of jullie een handtasje meenemen en wat jullie daar dan zoal insteken?

Voorzien jullie ook nog een aparte tas (die altijd ergens in de buurt ligt) met noodspullen in? Zoja, wat steken jullie daar in?

Ik heb zelf een handtasje voorzien, maar veel meer dan een gsm, zakdoekjes en deo gaat daar niet in kunnen denk ik. En ik vraag me ook af of je dat handtasje mee neemt naar het gemeentehuis en op fotoshoot? Of wordt dat dan aan iemand anders gegeven?

Britt
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1471


Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik28-6-2015 8:24:14

Hey! Wij trouwen ook 4juli en ze spreken van zeer warm weer.
Mijn moeder ging voor een noodkit zorgen voor mannen en vrouwen. Daar zal zoal inzitten: deo (goede deo want niemand wilt die dag okselvijvers), spray met water, vochtige doekjes, parfum, ze ging ook kijken voor handventilators.
De mannen gaan ook een extra wit hemd meenemen voor 's avonds. Ik neem mijn make-up mee om bij te werken. Die noodkit nemen we mee op de bus en blijft daar tijdens de kerkelijke dienst.

Ik zou mijn handtas niet direct meenemen op fotoshoot. Je moet er dan ook terug voor zorgen.
Ik twijfel of ik mijn handtas ga meenemen of mijn gsm en wat geld in mijn moeder haar handtas gaat steken.

Verder blijf ik volgen voor nieuwe ideeën.



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik28-6-2015 8:30:12

Hey!

Heb mij het ook al afgevraagd ;-)
In mijn handtasje komen :
- deo
- zakdoekjes
- verfrissingsdoekjes (met de voorspelde 35 graden geen overbodige luxe :-/)
- gsm
- blaarpleisters
- gewone pleisters
- pijnstiller
- crème voor als ik een giga-allergische uitbraak krijg (helaas niet irreëel)
- talkpoeder
- enkele papieren die we nodig hebben die dag
- naaispulletjes


Mijn tasje gaat mee naar alle locaties, maar in het stadhuis blijft het even op de ceremoniebus liggen. Bij de fotoshoot gaat een vriendin mee om wat te assisteren dus dan kan zij het mee nemen.



Tinne
3-7-2015
 Meld misbruik28-6-2015 16:34:57

Ik heb een handtasje bij en nog een aparte grotere tas.
In mijn handtasje zit : make-up, kam, lipbalsem, deo, zakdoekjes, pleisters, blaarpleisters, wat medicatie (hoofdpijn, maagpijn, you never know ...), veiligheidsspelden, een kleine portefeuille met de id-kaart e.d. van bruid en bruidegom en onze gsm's. Mijn handtasje blijft in de koffer van onze auto liggen, niemand weet dat dat daar ligt. 's Avonds kan dat mee binnen in de feestzaal en in onze kluis daar.
In mijn grote tas zitten (zeker met het warme weer) 2 handdoekjes, mijn sandalen (voor als mijn hakjes te pijnlijk worden) en een sjaaltje voor rond mijn schouders. Dit blijft ook in de koffer van de auto liggen en gaat 's avonds mee naar binnen in de feestzaal.
Mijn vriend neemt nog een extra hemd mee en ook een grote paraplu, voor moest er toch een spatje regen vallen.




Mich
4-7-2015
 Meld misbruik28-6-2015 19:01:51

Oh ja, sandaaaltjes voor als de hakken zeer doen, heb ik ook wel mee. Maar dan niet in dat kleine tasje he :-) Een witte zonnebril gaat ook mee.

Ik heb daarstraks mijn tasje al ongeveer gemaakt. Behalve wat hierboven staat heb ik nog weggestoken: zonnecreme, pilletjes tegen hoofdpijn, maagpijn, allergie, body crème, muntjes voor frisse adem, doorzichtige nagellak (ook zo’n allesfixer he), superlijm, veiligheidsspelden, vloeipapiertjes (suuuuuperhandig bij vlekken!).
Voor de crèmes en naaispulletjes enzo, gebruik ik van die kleine gratis staaltjes of wat we ’s hebben mee genomen uit een hotel ;-)

Ik hoop toch dat de temperatuur wat minder zal zijn dan wat momenteel voorspeld wordt... Bij mooi weer willen we de ceremonie en receptie graag buiten, maar meer dan 30 gaat er toch wat over. Dan ben ik bang dat mensen zich onwel gaan voelen, inclusief ikzelf in de volle zon.



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik28-6-2015 20:11:55

Ik ben heel blij dat het mooi weer gaat zijn, maar ik heb ook wel een beetje schrik voor te hoge temperaturen. Wij gaan onze receptie ook buiten doen (hoewel we ook wel een zaaltje binnen ter beschikking hebben, moest het toch te heet zijn) en vooral voor de grootouders gaat dat volgens mij zwaar zijn.

Bedankt voor de vele tips, ik zal mijn tasje ook maar op tijd klaar maken.



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik1-7-2015 15:00:56

een klein zak spiegeltje is ook altijd handig ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...