Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje voor de gasten

  26-6-2015 11:24:26
Wij zijn echte theefanaten en zouden dan ook graag onze gasten een bedankje geven met onze favoriete thee. Waar kan je dit bestellen en gepersonaliseerd laten maken of is beter om dit zelf te maken?

groetjes

Sofie
30-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 783


Jasmine
11-6-2016
 Meld misbruik29-7-2015 12:17:48

Ik gok dat het altijd minder duur is om het zelf te maken. Geen idee waar je het kan laten maken.
Ik zou ergens naar een winkel gaan voor horecazaken waar ze het in grote hoeveelheden hebben, en het dan zelf in elkaar knutselen. Heeft zo zijn charmes! ;-) Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...